جایگزین مسیر

بهترین هافبک های لیگ برتر در ماه فوریه

by | اسفند , ۱۲ , ۱۳۹۲

مچستر یونایتد , آرسنال , چلسی , لیورپول , وستهام و استون ویلا در این لیست حضور دارند.

هافبک ها در یک تیم سرعت بازی را برای حمله تنظیم می کنند , کنترل میدان را در اختیار می گیرند و همچنین در یک سوم میانی کار را برای حریف مشکل می کنند.

ما بهترین هافبک های لیگ برتر را در ماه فوریه با نگاه به آمار آنها در پنج حوزه مختلف انتخاب کرده ایم تا ببینیم کدام یک از آنها توانسته اند موقعیت تیم خود را در بالا یا پایین جدول بهبود بخشند.

بیایید نگاهی بیاندازیم به این آمار :

گل ها :

goals

چه ماهی برای کاپیتان وستهم بود. اگر شما قبل شروع مسابقات در ماه فوریه به کوین نولان می گفتید که او در پایان این ماه پنج گل به ثمر می رساند , احتمالا این حرف را باور نمی کرد ولی او نشان داد که خونسردی و تماسش با توپ فوق العاده است.

تکل های موفقیت آمیز :

Tackles won

نمانیا ماتیچ و لیندرو باکونا باید جایزه شان را با هم تقسیم کنند. این دو بازیکن بیشترین تکل های موفقیت آمیز را در ماه فوریه داشتند و به حمایت از خط دفاع تیم شان پرداختند. آمار ماتیچ اهمیت بیشتری دارد چون او بعد از انتقالش به چلسی در ژانویه , اولین ماهی بود که در لیگ برتر بازی می کرد.

قطع کردن پاس های حریفان :

interceptions

نمانیا ماتیچ و لیندرو باکونا دوباره در این لیست ظاهر شدند که این نشان می دهد آنها در ماه فوریه جهشی فوق العاده داشتند. تفاوت محسوسی بین بازیکنان در این زمینه وجود ندارد. ضمن اینکه همه ی آنها نشان دادند که در بازی خوانی و قطع توپ های حریف توانایی فوق العاده ای دارند.

دقت پاس ها :

Accurate passes

چیز عجیبی نیست که یک بازیکن از آرسنال در صدر این لیست حضور دارد. آرتتا نشان داد که او می تواند مالکیت توپ را به طور موثر در جلوی خط دفاعی بر عهده بگیرد. همچنین این ماه مهمی برای مایکل کریک بازیکن منچستر یونایتد بود که در طول فصل , با ثبات ترین بازیکن تیمش بوده است.

تماس با توپ :

Touches

آرسنال مجددا در این زمینه در صدر قرار گرفت و نشان داد که هافبک هایش هیچ مشکلی در حرکت در کل زمین و پیدا کردن همدیگر ندارند و در زمانی که تحت فشار هستند می توانند مالکیت توپ را حفظ کنند.

۰ Comments