جایگزین مسیر

بیل:به منچستر یونایتد نمی روم

by | دی , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-ستاره و وینگ ولزنی باشگاه رئال مادرید بر خلاف شایعات دوست دارد به جای بازگشت به لیگ برتر قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند او می تواند بازیکن ایده آل شیاطین سرخ به حساب آید ولی گرت بیل همه چیز را تکذیب کرد.

گرت بیل شایعات مربوط به انتقالش به منچستر یونایتد در این تابستان را رد کرد و معتقد است بعد از اتمام قراردادش در سال 2019 دوست دارد بار دیگر با رئال مادرید تمدید کند.

این بازیکن ولزی در سال 2013 با رقمی حدود 100 میلیون یورو(86 میلیون پوند)با انتقال به رئال مادرید رکورد نقل و انتقالات را جا به جا کرد اما در این فصل با حضور ایسکو و جیمز رودریگر برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی تحت فشار قرار دارد.

گزارش ها در اسپانیا و انگلستان از این قرار است که بیل در آینده ای نه چندان دور به لیگ برتر بازخواهد گشت و منچستر یونایتد نیز از اصلی ترین مشتری های وی به شمار می رود.

اما او بعد از شکست رئال مادرید در برابر میلان با نتیجه 4-2 که به عنوان بازیکن ذخیره به بازی آمد به مارکا گفت:”منچستر یونایتد؟من در مادرید خوشحال هستم.من عاشق این شهر و آب و هوا و باشگاه هستم.من اینجا هستم تا به عناوین بیشتری دست پیدا کنم.”

“من با رئال مادرید تا سال 2019 قرارداد دارم و دوست دارم پس از پایان آن بار دیگر قراردادم را تمدید کنم.”

بیل در فصل اول حضورش در رئال مادرید موفق شد لیگ قهرمانان را کسب کند و در این مسابقه پس از تساوی در وقت قانونی و در وقت های اضافی این بازیکن ولزی موفق شد گل دوم رئال مادرید در برابر اتلتیکو را به ثمر برساند و در فینال کوپا دل ری در برابر بارسلونا نیز موفق به گلزنی شد.

۰ Comments