جایگزین مسیر

تاریخ دیدارهای یونایتد در تورنمنت میلک کاپ مشخص شد

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۳

منچستریونایتد در گروه D تورنمنت میلک کاپ, ماه آینده به مصاف حریفان خود خواهد رفت. بالاخره تاریخ دیدارهای یونایتد در این تورنمنت مشخص شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ پس از قهرمانی در دوره گذشته این جام با گل دقایق پایانی الیور مک برنی در فینال این رقابت ها امسال در شرایطی در این تورنمنت حضور خواهند داشت که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها محسوب می شوند.

شیاطین سرخ اولین دیدار خود در این رقابت ها را 28 جولای در بازی برابر گولد کوست آکادمی انجام خواهند داد. سپس در بازی بعدی شاگردان پل مک گونیس به مصاف کو آرماف خواهند رفت. در دیدار پایانی مرحله گروهی نیز شیاطین سرخ در تاریخ 30 جولای به مصاف زسکامسکو خواهند رفت. ورزشگاه برندیول میزبان این رقابت ها خواهد بود. این ورزشگاه شهر دری برای اولین بار در تاریخ 32 ساله این رقابت ها وظیفه میزبانی را برعهده دارد.

تصویر دیوید بکهام در کنار جام قهرمانی تورنمنت میلک کاپ:

پل مک گونیس درباره این رقابت ها به سایت باشگاه گفت:

همیشه شروع یک فصل فوتبالی اتفاق خوشایندی بوده است و حضور در این رقابت ها, دیگر مبدل به اتفاقی متداول شده است. چیزی که ما به بازیکن ها می گوییم این است که آنها قدم در جای پای بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد می گذارند که در گذشته در این تورنمنت شرکت کردند تا در آینده افتخارات بسیاری بدست بیاورند.

هفته لذت بخشی است, بازیکن ها در شرایطی که در سال های ابتدایی حضور خود در یونایتد قرار دارند به این رقابت ها می آیند و لذت واقعی چیزی که از آن به عنوان بازیکن منچستریونایتد بودن, نام می بریم را می برند و در برابر تماشاگران رقابت می کنند. بسیاری از بازیکنانی که سال گذشته در این تورنمنت قهرمان شدند, دوباره به اینجا برگشته اند, به همین خاطر برای آنها دفاع از عنوان قهرمانی که سال قبل کسب کرده اند, اتفاق خوبی است.

 

[highlight]تاریخ و زمان دیدارهای منچستریونایتد در تورنمنت میلک کاپ[/highlight]

گروه D

28 جولای:

گولد کوست آکادمی, ساعت 23:30

29 جولای:

کو آرماف, 23:30 

30 جولای:

زسکامسکو, 23:30

سایت رسمی این رقابت ها

ورود به صفحه مورد نظر

 

۰ Comments