جایگزین مسیر

تاکتیک منچستر یونایتد:ایراد کاگاوا و مهار توره به شکل مورینیو.

by | فروردین , ۵ , ۱۳۹۳

همه در انتظار دربی جذاب شهر منچستر هستند و هوداران شیاطین سرخ امیدوارند که تیمشان به قول خود عمل کند و بتواند پیروز شود.
منچستر سیتی در حالی پا به میدان می گذارد که هفته قبل فولام قعر نشین را با 5 گل در هم کوبیده و منچستر یونایتد در معدود هفته های خوبش در این فصل با پیروزی 2 بر 0 برابر وستهام که به لطف درخشش رونی به دست امده است رو به این بازی می اید.
ایا پیگرینی علاقه ای به سه امتیاز دارد و یا ترجیح می دهد نبازد و دیوید مویس می توند از همسایگان پر سرو صدای خود سه امتیاز را بگیرد؟؟؟
دیوید مویس باید تصمیم مهمی بگیرد.
kagawa-heat-map-300x216شانس منچستر یونایتد برای سهمیه گرفتن بسیار کم می باشد اما مویس با پیروزی در برابر تیم همشهری می تواند امیدوار باشد.اگر رونی بتواند مانند بازی با وستهام بدر خشد منچستر شانس زیادی دارد و همچنین همکاری ماتا و کاگاوا.
این دو بازیکن ترکیب خوبی در بازی قبل تشکیل داده بودند اما ایا مویس کاگاوا در 11 نفر اول برای بازی قرار می دهد؟
توجه به نقشه ی حرکتی کاگاوا اگر چه او بازی را در سمت چپ دنبال می کند اما علاقه دارد به داخل بزندو در این صورت فضای بیشتری در مقابل زابالتا برای نفوذ وجد دارد این در حالی است که ماتا احتمالا پشت رونی بازی کند و علاقه ای به کناره ها ندارد.اشلی یانگ هم که احتمالا در ان سمت بازی می کند.البته مویس می تواند از ولبک در ان سمت استفاده کند و با سرعت خود بتواند فضا ایجاد کند.

united_city

چه کسی یایا توره را متوقف کند
به نظر می اید که نتوان به سادگی توره را مهار کرد.این بازیکن ساحل عاج در مقابل فولام هت تریک کرد و یونایتد باید برای او فکری بکند تا بتواند موتور سیتی را متوقف کند.
 action-areas-of-yaya-toure-300x220او و زوجش فرناندینهو در خط هافبک سیتی قابل اعتماد پیگرینی هستند و اگر مویس بخواهد موفق باشد باید مانند مورینیو عمل کند.
مربی پرتغالی نمانیا ماتیچ را کاملا بر روی توره متمرکز کرده بود و با سه هافبک دفاعی بازی می کرد و توانست 1 بر 0 در برابر انها در اتحاد پیروز شود.
فلینی باید بتواند اینچنین نقشی را در مقابل توره ایفا کند و در صورت عدم موفقیت ممکن است منچستر بازنده بازی باشد.
فلچر و فلینی در بازی قبل در خط هافبک بودند و کریک در مرکز دفاع اما به نظر می رسد کریک بتواند به پست خود بازگردد.
انتظار می رود سیتی بازی را در دست بگیرد اما یونایتد می تواند بازی خود را به انها تحمیل کند و برای گرفتن سه امتیاز رو به ضد حملات بیاورند.
دمیکلیس که بازی خوبی در برابر فولام انجام داد با وجود رونی توان مقابله ندارد و پاشنه اشیل تیم دوم منچستر می باشد.
شیاطین در مقابل هواداران خود بازی می کنند که این به نفع انهاست.

۰ Comments