جایگزین مسیر

تجدید دیدار فن خال و شاگردان – تمجید ژاوی از مربی سابق – احساس غرور فن خال از کارنامه ی خود

by | خرداد , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هافبک تیم ملی اسپانیا ، ژاوی هرناندز ، که اولین بار توسط لوئیز فن خال در سطح اول فوتبال جهان مورد استفاده قرار گرفت در آستانه ی تجدید دیدار با مربی سابق خوب لب به تمجید از وی گشود.

تیم های ملی اسپانیا و هلند ، دو فینالیست جام جهانی سال 2010 امشب در اولین بازی خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت و همگان انتظار تماشای یک بازی جذاب از سوی دو تیم را دارند.

ژاوی هرناندز ، هافبک تیم بارسلونا که موفقیت های ورزشی خود را مدیون اعتماد و توجه لوئیز فن خال خواهد بود در مورد وی گفته است :

 من خاطرات فوق العاده ای از او دارم . او تقریبا اولین مربی من در سحط فوتبال حرفه ای بود . او همیشه رخ به رخ صحبت می کرد و بسیار با من خوب بود و رفتار خوبی با من داشت . او با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد میتواند روش خود را هماهنگ کند.

فن خال به تازگی سیستم تیم ملی هلند را به سیستم 2-3-5 تغییر داده است و ژاوی فکر می کند که این ترکیب بیشترین بازده را از مثلث ون پرسی ، اسنایدر ، روبن خواهد داشت.

 آنها سه بازیکن فوق العاده با کیفیت در خط حمله دارند و اسنایدر که با پاس هایش بازی را می گرداند. بعد هم او 5 نفر را در دفاع قرار داده است و 2 نفر هم برای گرفتن فضا ها هستند.

Van-Gaal-Xavi

لوئیز فن خال نیز در آستانه ی این دیدار حساس حرف های زیادی برای گفتن داشته است. وی در مصاحبه با سایت رسمی فیفا در مورد دو شاگرد سابق خود یعنی ژاوی و اینیستا که به یقین امشب در برابر او صف آرایی خواهند کرد گفت :

من خاطرات خوبی از آنها دارم و این بیشتر به خاطر این است که این پسر ها انسان های فوق العاده ای هستند. آنها من را فراموش نکرده اند چرا که هنوز هم در مورد من صحبت می کنند.

آنها از زمانی که با هم کار می کردیم پیشرفت فوق العاده ای داشتند و این پسر ها برای سالیان طولانی اساس و پایه ی موفقیت بارسلونا بوده اند.

 پس من هم خوشحالم و هم احساس افتخار می کنم که هنوز هم با آنها رابطه ی خوبی دارم. من دیدم که آنها در بارسلونای بی بازی می کنند و آنها را به تیم اصلی آوردم.

این موضوع در مورد والدز و رینا هم صدق می کنند و اکنون آنها دروازه بان های خوبی هستند ولی من هم چنین به ژاوی و اینیستا و کارلوس پویول هم اطمینان کردم . و ما نباید تیاگو موتا را فراموش کنیم که اکنون برای تیم ملی ایتالیا بازی میکند.

آنها همگی در تیم جوانان بارسلونا بازی می کردند و من آنها را به تیم اصلی آوردم و آنها هم به سرعت توانستند پیشرفت کنند.

۰ Comments