جایگزین مسیر

منچستریونایتد ۲-۱ لیورپول: بررسی عملکرد بازیکنان

by | اسفند , ۲۰ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد 

رشفورد به اوج بازگشته

رشفورد موفق شد در بازی شب گذشته‌ی شیاطین سرخ هر دو گل یونایتد را به ثمر برساند و این در حالی رخ داد که او در ۳ ماه گذشته موفق نشده بود که در لیگ برتر انگلستان توپی را از خط دروازه رد کند. رشفورد در بازی مهم منچستریونایتد در برابر لیورپول به اعتماد خوزه مورینیو جواب داد.

پس از نمایش خوب مارکوس در برابر کریستال پالاس میشد انتظار داشت که وی دربرابر لیورپول از ابتدا به میدان برود. او با گل هایی که به ثمر رساند بار دیگر نشان داد که اعتماد به نفس خودش را به دست اورده. انتقادات زیادی بر علیه کلوپ از سوی طرفداران لیورپول سر داده شد و همگی میخواستند که وی آرنولد که مسیول مهار رشفورد بود را تعویض کند.

رشفورد تا به اینجای فصل توانسته گل برتری بخش یونایتد در برابر آرسنال، منچسترسیتی، چلسی و لیورپول را به ثمر برساند. اگر وی به این روند گلزنی های خودش ادامه دهد اولدترافورد باید بارها مانند شب گذشته به تشویق او در حالت ایستاده بپردازد.

نبود پوگبا به یونایتد کمک کرد

بسیاری از هواداران یونایتد معتقدند که سیستم بازی ۴-۲-۳-۱ که مورینیو با آن بازی میکند منبع مشکلات زیادی برای یونایتد است. حال در بازی روز گذشته مورینیو مجبور شد به خاطر مصدومیت پوگبا تغییر در سیستم بازی ایجاد کند و دو بازیکن میانی یونایتد را کمی عقب تر به بازی بگیرد.

بازی خوب مک تامینی و ماتیچ باعث شد که لیورپول به دشواری بتواند به خط دفاعی یونایتد نردیک شوند. ماتا نیز به خوبی به بازی سازی برای لوکاکو و سانچز پرداخت.

نقش لوکاکو پر رنگ تر شده

لوکاکو در چندبازی اخیر خودش توانسته بازی خوبی را به نمایش بگذارد. هرچند او نقشی در گلزنی نداشت ولی نمیتوان از عملکرد فوق العاده‌ او در ایجاد موقعیت گل چشم پوشی کرد. لوکاکو در نیمه ی اول بازی توانست به خوبی نقش بازیکن شماره ۹ و ۱۰ را بازی کند.

پاس گل اول را لوکاکو با ضربه سر خودش برای رشفورد انداخت و همچنین تاثیر مستقیم روی به ثمر رسیدن گل دوم داشت.

اریک بایی

گل به خودی بایی باعث که عملکرد خوب او در بازگشت به ترکیب یونایتد کمی زیر سوال برود. بایی که در ۴ ماه گذشته در مصدومیت به سر میبرد در بازگشت خودش نشان داد که میتوان بار دیگر به خط دفاعی یونایتد ایمان داشت. همچنین نباید از دریبل فوق العاده او دربرابر صلاح گذشت.

عملکرد خوب مک تامینی

مک تامینی هم مانند بایی در یک موقعیت نزدیک بود که کار یونایتد را به جای باریک بکشد ولی او توپ را پس گرفت و نگذاشت که توپ لو رفته تبدیل به موقعیت گل برای لیورپول شود.

عملکرد مک تامینی در این بازی بهترین عملکرد وی برای شیاطین سرخ تا به اینجا بود. باید به این بازی خوب او تبریک گفت و مورینیو بعد از بازی هم از بازی او تمجید کرد که به جا بود.

۰ Comments