جایگزین مسیر

ترکیب برتر هفته پنجم لیگ جزیره;حضور دو یونایتدی

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-با شکست دادن چلسی توسط اورتون و با شکست لیورپول در برابر منچستر یونایتد می خواهیم بازیکنان برتر این هفته را در قاب ترکیب ۱۱ نفره به تصویر بکشیم.

جک بوتلند: آرسنال ۲ -۰ استوک سیتی

با وجود اینکه او در این بازی ۲ گل دریافت کرد و تیمش شکست خورد اما در این بازی عکس العمل های زیبایی از خود به جا گذاشت تا تیمش یعنی استوک سیتی گلهای بیشتری دریافت نکند.

سیموس کلمن: اورتون ۳ – ۱ چلسی

با به دردسر انداختن آزپلیکوئتا در این بازی و با بازی خوب خود کلمن توانست تیمش را در راه پیروزی شیرین مقابل چلسی کمک زیادی کند.

جان استونز: اورتون ۳ – ۱ چلسی

او با اطمینان کامل مقابل دیگو کاستا قرار گرفته بود و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت این در حالی است که او در این تابستان به شدت مورد توجه آبی های لندن قرار گرفته بود.

کریس اسمالینگ: منچستر یونایتد ۳ – ۱ لیورپول

با از بین بردن موقعیت های لیوپورل , در این فصل کریس اسمالینگ کماکان عملکرد عالی خود را ادامه می دهد و در این بازی اسمالینگ به عنوان کاپیتان مسابقه را به اتمام رساند.

دالی بلیند : منچستر یونایتد ۳ -۱ لیورپول

او در مقابل لیورپول تواسنت یک گل بسیار زیبا به ثمر برساند و انتقاد هایی که از وی در قلب دفاع می شود را به دست فراموشی بسپارد.

ریاض ماهرز : لستر سیتی ۳ – ۲ استون ویلا

او عملکرد خوب خود را ادامه می دهد و در مقابل استون ویلا نیز بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

مسوت اوزیل : آرسنال ۲ – ۰ استوک سیتی

او در این بازی عملکرد عالی داشت و با یک پاس فوق العاده توانست ولکات را در موقیعت گلزنی قرار دهد و این مهاجم نیز توانست به خوبی قدر این موقعیت را بداند و گلی را برای آرسنال به ثمر برساند.

مت جارویس : نوریچ سیتی ۳ – ۱ برونموث

او که به صورت قرضی از وستهام به نوریچ آمده است توانست در اولین بازی خود گلزنی کند.

تئو ولکات: آرسنال ۲ – ۰ استوک سیتی

او توسط ونگر از آغاز بازی را شروع کرد و با اطمینانی که ونگر به او کرد این مهاجم انگلیسی توانست در نیمه اول گلی برای آرسنال به ثمر برساند.

اودیون ایگالو : واتفورد ۱ – ۰ سوانسی

پس از بازگشت واتفورد به لیگ برتر , ایگالو توانست با گلی که به ثمر رساند واتفورد را به اولین پیروزی فصل در لیگ برتر برساند.

استوین نایسمیت : اورتون ۳ – ۱ چلسی

با وجود اینکه او حتی از ابندا هم در ترکیب نبود اما با مصدومیت بشیج و آمدنش به بازی وی تواسنت در برابر چلسی یک هتریک رویایی داشته باشد.

ترکیب برتر از نگاه سایت گل:

Capture

۰ Comments