جایگزین مسیر

ترکیب یونایتد برای جام جوانان اروپا تایید شد

by | شهریور , ۲۰ , ۱۳۹۲

نامی که بیشتر از دیگران توجه ها را در این لیست متوجه خود می سازد, عدنان یانوزای, استعداد جوان بلژیکی یونایتد می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم جوانان منچستریونایتد قرار است امسال در لیگ جوانان اروپا شرکت کند. چندی قبل برنامه این بازی ها اعلام شد و اکنون باشگاه منچستریونایتد اسامی بازیکنانی که در این رقابت ها حضور خواهند داشت اعلام کرد.

مربیگری تیم جوانان یونایتد در این رقابت ها را اسطوره سابق شیاطین سرخ, نیکی بات برعهده خواهد داشت و در لیستی که شاخص ترین نام حضور عدنان یانوزای می باشد, نام آندرس پریرا و جیمز ویلسون گلزن برتر تیم زیر 18 سال نیز دیده می شود.

عدنان در ابتدای فصل جاری در بازی تیم در جام اتحادیه برابر ویگان به میدان رفت و در تور پیش فصل تیم نیز حضور چشمگیری داشت. او برای اولین بار اواخر فصل گذشته در زمان سرمربیگری سر آلکس فرگوسن, توانست به تیم اصلی راه یابد و صاحب شماره ای در ترکیب اصلی تیم شود و در آخرین بازی فرگوسن و تیم یونایتد در فصل گذشته بر روی نیمکت شیاطین سرخ بنشیند.

.

.

یونایتد  در مرحله گروهی این رقابت ها با بایرلورکوزن, شاختاردونتسک و رئال سوسیداد هم گروه می باشد.

ان رقابت ها هفته آینده به طور رسمی آغاز می شود.

بازی اول منچستریونایتد در این رقابت ها که برابر بایرلورکوزن در روز سه شنبه خواهد بود, به طور مستقیم از شبکه یورواسپورت پخش خواهد شد.

ترکیب کامل یونایتد در این رقابت ها:

1-پیرلویجی گولینی(دروازه بان) 2-جیمز ویر 3-لویز راولی 4-پدی مکنیر 5-لیام گریمشاوو 6-بن پیرسون 7-سم برن 8-جو رادول 9-جیمز ویلسون 10-عدنان یانوزای 11-آندرس پریرا 12-شان گاس 13-جوئل کاسترو پریرا(دروازه بان) 14-اشلی فلتچر 15-جاش هاروپ 16- کالوم اوانز 17- متئو ویلوک 18-نیکولاس لوانوو 19-بن باربر 20-کایرن اوهارا

۰ Comments