جایگزین مسیر

تشویق کای در محل تمرینی آماده سازی وین رونی

by | اردیبهشت , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-وین رونی در محل تمرینی تیم ملی انگلستان در پرتغال پیش از اینکه بازیکنان دیگر به آنجا سفر کنند به آماده سازی انفرادی مشغول می باشد و در حین تمرین کای پسر وین پدرش را مورد تشویق قرار داد.

رونی بعد از به اشتراک گذاشتن ویدئو این تمرین در فیس بوک گفت:یکی دیگر از تمرین های خوب من,تمرین کردن سرعت و این عالی است که کای من را در حین تمرین مورد تشویق قرار می دهد.

رونی در لیست 23 نفره روی هاجسون برای حضور در جام جهانی ماه آینده قرار دارد و زودتر از هم بازی های خود در تیم ملی و زودتر از پایان لیگ در حال آماده سازی برای حضور در جام جهانی می باشد.

این بازیکن 28 ساله در بازی در برابر نوریچ در بازی اول مربی گری رایان گیگز مصدوم شد اما او برای سه بازی گذشته لیگ نیز می توانست به میدان برود.

هر چند رونی ناراحت بود که چرا باید دور از تیم خود یعنی منچستر یونایتد باشد و نتواند به این تیم کمک کند اما دو مربی بدن ساز در این مدت سخت در حال آمورزش های تناسب اندام به وین رونی بوده اند تا او آماده حضور در جام جهانی باشد.

بازیکن هجومی منچستر یونایتد اوایل هفته نیز ویدئو ای از جلسه تمرینی سبک خود در فیس بوک گذاشته بود اما اکنون او مشغول کار با توپ می باشد و به نظر می رسد او به شرایط مطلوب خود رسیده است.

وین رونی دو فرزند دارد که هر دو در محل تمرین او حضور داشتند اما کای که فرزند ارشد او می باشد از نزدیک تمرین پدر خود را تماشا کرد و امیدوار است پدرش در جام جهانی پیش رو در برزیل بدرخشد.

۰ Comments