جایگزین مسیر

تلاش یونایتد برای پیشی گرفتن از لیورپول و آرسنال برای خرید سانچز

by | تیر , ۱۴ , ۱۳۹۳

به گزارش مترو, باشگاه منچستریونایتد قصد دارد با آماده کردن پیشنهادی جلوتر از باشگاه های لیورپول و آرسنال برای خرید وینگر شیلیایی بارسلونا اقدام کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه بارسلونا قصد دارد لویز سوارز را به خدمت بگیرد, احتمال جدایی آلکسیس #سانچز از بارسلونا بیشتر شد, از طرفی دیگر نیز با بازگشتن جرارد دلوفئو بازیکن قرضی #بارسلونا در اورتون به اسپانیا بدون شک فرصت کمی به این وینگر باتجربه در بارسا می رسید. این شایعات ادامه داشت تا اینکه سران باشگاه کاتالانی نیز طی مصاحبه ای صحبت از جدایی احتمالی سانچز کردند.

اکنون از باشگاه های آرسنال, لیورپول و #منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی وینگر شیلیایی بارسلونا نام برده می شود. آنطور که پیدا است بدون شک سانچز در تابستان جاری از بارسلونا جدا خواهد شد و لیگ برتر مقصد احتمال او خواهد بود.

پس از اینکه گفته می شد یونایتد برای جذب سانچز از دیگر تیم ها پیشی گرفته است, این بار خبرگزاری ها درباره انتقال سانچز به لیورپول صحبت کردند تا اینکه اخیرا نیز گفته می شود آرسنالی ها از شانس بیشتری برای جذب این وینگر 25 ساله برخوردار هستند.

با توجه به اینکه یونایتد در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور ندارد, و بدون شک این بازیکن قصد دارد در تیمی حضور یابد که بتواند در لیگ قهرمانان بازی کند, یونایتد از این حیث عقب تر از دیگر باشگاه ها است.

اما گفته می شود اگر یونایتد مبلغ بیشتری را پیشنهاد دهد, باشگاه بارسلونا با این انتقال موافقت می کند. 

[highlight]آیا شما آلکسیس سانچز را به آنخل دی ماریا ترجیح می دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.[/highlight]

۰ Comments