جایگزین مسیر

تمجید رابین از ویلسون و ویدیچ و گیگز

by | اردیبهشت , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –

رابین ون پرسی در پایان بازی دیشب از مهاجم جوان یونایتد جیمز ویلسون ستایش کرد و او را عالی خطاب کرد.ون پرسی در دقیقه 60 جانشین ویلسون شد.

او پس از پایان بازی به شبکه باشگاه در حالی که بسیار شاد بود گفت:

“جیمز واقعا بازیکن عالی است.

من می دانم در باشگاهی همچون یونایتد در اولین بازی گل زدن چقدر سخت است و چقدر باشکوه.من در 29 سالگی توانستم این کار را بکنم ولی او در 18 سالگی ان هم دو گل به ثمر رساند که این فوق العادست.او نشان داد قطعا ستاره و گلزن بزرگی خواهد شد.”

ون پرسی که توانست گل سوم یونایتد را به ثمر برساند تا هواداران یونایتد از پیروزی خیالشان راحت باشد از همبازی بودن با ویدیچ ابراز خرسندی کرد و امشب که او خداحافظی کرد را شبی به یاد ماندنی برای خودش دانست.

او در مورد کاپیتان یونایتد گفت:

“نمانیا هشت سال است که در اینجا بازی می کند و وقتی من به اینجا امدم همه می گفتن او سرش را هم مقابل توپ قرار می دهد تا رد نشود<با خنده>.

من نمانیا را خوب شناختم و او شجاع ترین دفاعی است که دیده ام و هیچ ترسی برای درگیری فیزیکی در زمین ندارد.

در یک جمله اگر بگویم او بازیکن بزرگی است و در یونایتد به همه چیز رسیده است و امشب شب به یادماندنی برای همه ما بود.من هیچ موقع امشب را فراموش نخواهم کرد.”

ون پرسی در مورد گیگز گفت:

“بدون اغراق می گویم,او همچون فرگوسن است و تمرینات برای همه لذت بخش است.

من فکر کنم او امشب خیلی گرم نکرد و به میدان امد اما دیدید که چقدر اماده است.امیدوارم من بتوانم در اینده مانند او باشم که بعید است<با خنده>.

او هم پاس گل داد و هم خوب دوید.او یک افسانه است و بعد از 2 سال من هنوز نتوانستم شرایط او را باور کنم و هر روز دیدن او برایم تعجب برانگیز است.”

ون پرسی در پایان هم خیال همه را راحت کرد که می ماند.او گفت:

“سال آینده باز خواهیم گشت. قول میدهم. این مصاحبه را بیاد بسپارید.”

۰ Comments