جایگزین مسیر

توافق شخصی بین پدرو و منچستر یونایتد

by | مرداد , ۲۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-بنا به گفته های گیولم بالاگو , پدرو رودریگز برای انتقالش از بارسلونا به لیگ برتر با باشگاه منچستر یونایتد به توافقات شخصی دست پیدا کرده است.

با وجود علاقه منچستر سیتی به پدرو این بازیکن ۲۸ ساله می خواهد به منچستر یونایتد منتقل شود و ادامه فوتبالش را در اولدترافورد ادامه بدهد.

پدرو هنوز منتظر است که بارسلونا و منچستر یونایتد برای انتقال وی بر سر هزینه به توافق برسند و طبق شواهد بارسلونا نمی خواهد این بازیکن را زیر ۲۱.۲ میلیون پوند یعنی بند آزد سازی وی را به فروش بگذارد.

کارشناس اسپانیایی اسکای اسپورتس به Revista de La Liga گفت:

مدیر اجرایی منچستر یونایتد ادوودوارد امروز به بارسلونا سفر کرده استتا با پدرو برای انتقال به منچستر یونایتد به صحبت بپردازد همچنین با باشگاه بارسلونا به توافقات لازم دست یابد تا این بازیکن این هفته به منچستر انتقال پیدا کند.

من فهمیده ام که منچستر یونایتد و این بازیکن به توافق دست پیدا کرده اند و منچستر یونایتد نیز ۳۰ میلیون یورو برای این انتقال پیشنهاد داده است.آنها اکنون دارند بر سر انتقال وی با باشگاه بارسلونا مذاکره می کنند مبنی بر اینکه هزینه را چگونه پرداخت کنند.

آنها به این انتقال بسیار نزدیک می باشند.من مطمئن نیستم آیا بارسلونا یک بار دیگر به پدرو می گوید نباید بروی!اما این بازیکن می خواهد از باشگاه بارسلونا جدا شود.

پدرو در سه بازی اخیر بارسلونا حضور داشته است که مهمترین آنها در سوپر کاپ اروپا بوده که گل پیروزی بخش بارسا را به ثمر رساند و دو بازی دیگر نیز در برابر اتلتیک بیلبائو انجام داد که در سوپر کاپ اسپانیا برگزار می شد که این بازی را بارسلونا از دست داد.

اما بارسلونا توانست در سوپر کاپ اروپا  ۵-۴ سویا را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

۰ Comments