جایگزین مسیر

تولدت مبارک بزرگ مرد تاریخ

by | خرداد , ۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-(اختصاصی)

امروز 26 می مصادف است با تولد بزرگترین مربی تاریخ یعنی سرمت بازبی.

کسی که توانست با سختی های فراوان منچستر یونایتد را به این مقام برساند و باید از این مرد تشکر کنیم که توانست منچستر یونایتد را بعد از سانحه مونیخ بار دیگر بسازد.

چرا منچستر یونایتد بزرگترین تیم تاریخ است؟

می توان از اینجا شروع کرد که دنیاییان می گویند بارسلونا و رئال مادرید ولی آیا این دو تیم با سختی که منچستر یونایتد با آن دست و پنجه نرم کرد می توانستند به این مقام برسند مطمئنا جواب این سوال خیر می باشد چون این دو تیم اسپانیایی همیشه با بهترین امکانات جام ها و افتخارات خود را کسب کردند اما منچستر یونایتد باید از پایین ترین نقطه شروع می کرد تا به این مقام دست پیدا کند.سانحه مونیخ برای این تیم رخ بدهد این تیم تا آستانه ورشکستگی پیش برود آیا تیم های دیگر می توانستند به مانند منچستر یونایتد باشند و با این اتفاقات بار دیگر شروع کنند به طور قطع خیر.

منچستر یونایتد سرمت بازبی به زعم بیشتر کارشناسان بهترین تیم تاریخ می باشد چون توانست بعد از انتقاقات مونیخ بار دیگر تیمی فوق العاده بسازد و خود را به خوبی بار دیگر به دنیا بشناساند و این منچستر یونایتد تا ابد مدیون سرمت بازبی بزرگ می باشد.

منچستر یونایتد اکنون که بهترین تیم از لحظ مالی شناخته می شود به طور قطع به خاطر بزرگانی می باشد که داشته است که یکی از آنها سرمت بازبی می باشد که مهمترین آنها نیز شناخته می شود.او به همراه جیمی مورفی منچستر یونایتد را از منجلاب بیرون کشیدند و موجب شدند الان میلیون ها میلیون منچستر یونایتد طرفدار داشته باشد.

کمتر کسی پیدا می شود که بتواند به مانند این بزرگ مرد تاریخ بعد از اتفاقات رخ داده در سال 1958 تیم را به بهترین شکل بسازد و جام های بسیاری را کسب کند تنها یک نفر و آن نیز هم سرمت بازبی بزرگ می باشد که فوتبال و مهمتر از آن منچستر یونایتد مدیون این فرد می باشند.

در وصف سرمت بازبی کلمات و جملات را نمی توان به کار برد بلکه باید هر فرد با کلماتی که در ذهن خود دارند جملات را برای وصف او به کار ببرند.کلمات و جملات هم در برابر او کم خواهند آورد و هیچ کس نمی تواند جمله ای درخور با سرمت بازبی بگوید.

اگر او نبود شاید سربابی جارلتون یا دنیس لاو یا جرج بستی هم در منچستر یونایتد نبودند و همه اینها را باید مدیون این فرد باشیم همینطور دستیار دوست داشتنی او یعنی جیمی مورفی بزرگ.

سرمت بازبی از سال 1945 الی 1969 سرمربی منچستر یونایتد بود و در طول این سالها 1265 بازی هدایت منچستر یونایتد را به عهده داشت که شامل 565 برد,263 مساوی و 292 باخت می باشد.

او 5 جام انگلیس که جام دسته اول انگلستان نام داشت و اکنون با نام لیگ برتر شناخته می شود در کارنامه دارد همچنین 2 جام حذفی,5 چارلی شیلد,1جام اروپا(لیگ قهرمانان اروپا) که افتخارات سرمت بازبی می باشند.

اما اگر آن سانحه نبود اکنون سرمت بازبی جام های بسیار بیشتری در افتخارات خود می دید در این هیچ شکی نیست اما باید این سانحه رخ می داد تا منچستر یونایتد بتواند بار دیگر خود را آماده کند و بتواند به عنوان بهترین تیم تاریخ لقب بگیرد.

بدون شک منچستر یونایتد برترین تیم تاریخ می باشد.

بدون شک بزرگترین مربیان تاریخ منچستر یونایتد را بر عهده داشته اند و خواهند داشت.

بدون شک سرمت بازبی برترین مربی تاریخ است.

بدون شک باید از از اینکه طرفدار چنین تیمی هستیم به خود ببالیم.

تولدت مبارک بزرگ مرد تاریخ.

3F56E34F71774396AF842FA6E7AAA9FD.ashx

Alex Ferguson And Sir Matt Busby With European Trophies - Manchester United

busby

Busby retires

C_71_article_1418973_image_list_image_list_item_0_image

Sir Matt Busby

Sir-Matt-Busby

۰ Comments