جایگزین مسیر

جام خیریه | منچستریونایتد-ویگان | نمرات بازیکنان

by | مرداد , ۲۱ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستریونایتد عصر دیروز توانست در یک بازی راحت با نتیجه 2-0 ویگان را شکست داده و جام خیریه را به دست آورد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در مقاله زیر نگاهی می اندازیم به بازیکنانی که در بازی دیروز انجام وظیفه کردند . به نظر شما کدام بازیکنان ستاره میدان بود؟

دیوید ده هیا : سومین فصلی است که در یونایتد به سر میبرد.این بازی اولین بازی رسمی وی زیر نظر کریس وود بود. فصل پیش زیر نظر اریک استیل پیشرفت فوق العاده ای داشت و از لحاظ بدنی در عضلات خود نیز پیشرفت چشم گیری کرد.پپیشرفت های وی در دوئل های هوایی واقعا به چشم می آمد ؛ نبرد وی در محوطه شش قدم در توپ های ارسالی مثال زدنی بود . در بازی قبلی سیو واقعی نداشت ( منظور از روی شوت ها مستقیم)  (7)

 

رافائل داسیلوافقط 15 دقیقه در مقابل ویگان به میدان رفت. جیمز مک کلین بازیکن ویگان در بازی دیروز رافائل را به چالش کشید.اگر چه رافائل فرصت  خودنمایی به مویز را از دست داد ؛ ولی باز هم انتظار میرود انتخاب اول در پست دفاع راست باشد. (6)

 

 پاتریس اورا : در حالت همیشگی خود ، در حملات فوق العاده بود و به خوبی از فضاهای رو به روی خود استفاده میکرد.با سانتر بی نقص خود برای قاتل هلندی یک پاس گل داد تا تیمش پیش بیفتد. (8)

 

فیل جونز : با آغاز بازی در پست دفاع وسط در کنار کاپیتان ویدیچ انجام وظیفه میکرد ؛ اما با مصدومیت رافائل به پست دفاع راست منتقل شد.جونز به خوبی حملات جیمز مک کلین ایرلندی را متوقف کرد.این بازیکن سرعتی ایرلندی که سابقه بازی برای بلکبرن را دارد مانع از نفوذ های جونز شد اما خودش نیز کاری از پیش نبرد. (7)

 

نمانیا ویدیچ : اولین چیزی که در این بازی گرم از وی انتظار می رود آرامش است.مرد بزرگ صربی در نیمه اول با بازیکن جدید ویگان گرنت هولت -که از نبردهای فیزیکی لذت میبرد- در تعامل بود.به جز دو صحنه ی مرزی بقیه صحنه ها به خوبی ظاهر شد و تمام ارسال های ویگان را قطع میکرد.او به خوبی گرنت هولت و امرسون بویس را متوقف کرد. (7)

 

مایکل کریک : بازیکن بی باک و بی نقص فصل قبل شیاطین ، مایکل کریک وظایف زیادی در بازی دیروز بر عهده داشت.توپ گیری و تخریب بازی حریف ، بازی سازی و دادن پاس های کلیدی ، پاس کاری و گرفتن نبض بازی که به خوبی از عهده آنها بر آمد. هر چند که مک کارتی او را زیار فشار قرارداد ولی کریک به خوبی از پس انجام وظایف خود بر آمد و خجالت زده تیمش نشد. (8)

 

تام کلورلی : انتخاب دیوید مویز جلو تر از اندرسون و شینجی کاگاوا برای بازی دیروز بود . از او خواسته شد بود تا در عمق خط هافبک (وظیفه ای دفاعی تر) به بازی بپردازد ؛ ولی او هنوز در گیر نفوذ کردن بود ، به نظر میرسد این پست برای وی بهتر باشد اگر چه بر روی قدرت شوت زنی خود باید کار کند. (7)

 

رایان گیگز : انجام 21مین بازی باشگاهی خود در ومبلی ، در این بازی او در پشت سر ون پرسی و دنی ولبک به بازی سازی میپرداخت ؛ با تمام توان تا وقتی در زمین بود بازی میکرد و تمام انرژی خود را وقف تیم کرد تا با اندرسون تعویض شد. (6)

 

ویلفرد زاها : پس از درخشش مانند یک الماس در تور تابستانه نشان داد یک استعداد ناب است و تلاش برای خرید وی بیهوده نبوده است. آخرین خرید سر الکس فرگوسن ( 🙁 ) به نظر میرسد پول مناسبی در استعداد وی سرمایه گذاری شده است او یک استعداد بالقوه و ذاتی دارد. او احتیاج به زمان دارد تا بتواند از تمام پتانسیل خود استفاده کند ؛ سرعت و تکنیک او و فرار از کناره ها میتواند هر مدافعی را آزار دهد. (7)

 

دنی ولبک : او امروز به عنوان وینگر چپ بود در روزی که مویز از ترکیب 4-3-3 چرخشی استفاده میکرد. او مرتب با بازیکنانی مثل زاها ، گیگز و ون پرسی جا به جا میشد. خستگی ناپذیر ظاهر شد و مدافعان حریف را آزار داد او را از دویدن نمیتوانستند متوقف کنند و سپس جای خود را به کاگاوا داد. (7)

 

رابین ون پرسی : به عنوان مهاجم هدف یونایتد در ابتدای بازی بود. ام رفته رفته با جا به جایی ها و پیچ و خم های خط حمله دفاع حریف را اذیت کردند . تا روی ارسال دقیق اورا موفق شد گل اول را به ثمر برساند.تمام کنندگی ور در گل اول فوق العاده بود . روی گل دوم هم پس از دریافت پاس از دنی ولبک با شوت خود دروازه حریف را باز کرد.بازیکن هلندی شیاطین در دقایق پایانی تعویض شد تا مربی مراقب وضعیت وی باشد. (8)

اکنون چه فکر میکنید؟ کدام یک ستاره بودند؟

پ.ن: توی این مقاله متاسفانه بازیکنان تعویضی امتیاز دهی نشدند.

۰ Comments