جایگزین مسیر

جدیدترین خبر از ویدال امیدوار کننده بوده است

by | تیر , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بحث خرید ارتورو ویدال رسانه های دنیا را نیز کلافه کرده است چرا که برخی از این خبرگزاری ها در روز سه یا چهار بار حرفی متفاوت با حرف قبلی خود میزنند اما در جدیدترین خبر روزنامه توتو اسپورت ایتالیا از توافق دو طرف معامله می گوید و معتقد است مشکل خاصی برای این انتقال نمی باشد و به زودی بعد از بازگشت ویدال از تعطیلات او راهی اولدترافورد خواهد شد و قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند امضا خواهد شد.

این منبع معتبر ایتالیا مدعی شد میر برنامه های ویدال,فرناندو فلیسوویچ با مقامات یونایتد تماسی داشته است و در تلاش است تا بازگشت ویدال این انتقال را نهایی کند.

با ورود ون خال باید منتظر روشن شدن قضیه در این مورد باشیم چرا که اخباری مبنی بر تغییر موضع ون خال در مورد ویدال مطرح شده و عده ای از استروتمن نام بردند اما گویا همچنان این انتقال مد نظر دو طرف قرارداد می باشد.

این روزنامه اعلام کرد با بازگشت ویدال و بهبود مصدومیتش این بازیکن راهی یونایتد خواهد شد و البته یوونتوس به سختی دنبال جانشین برای ویدال می باشد.

توتو اسپورت نوشت سران یووه قصد دارند ویدال را بفروشند و مانع خروج پوگبا از تیم شوند.یووه می توانست از این دو ستاره ی خود 100 میلیون پوند پول به دست بیاورد اما با توجه به سن و سال پیرلو ترجیح داد پوگبا که جوانتر است نگه دارد.

در صورت حقیقت بودن خبر توتو اسپورت باید منتظر اعلام رسمی این خبر در هفته ی اول حضور ون خال در یونایتد باشیم.

ویدال تا 13 روز دیگر در تعطیلات است و یونایتد در این مدت وقت دارد تا این قرارداد را نهایی کند.

۰ Comments