جایگزین مسیر

جنگ روانی ژوزه و مویس بر سر وین رونی

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۲

در آستانه ی دیدار دو تیم منچستر یونایتد و چلسی در لیگ برتر ، هر بار جدال روانی دو مربی در کنفرانس های مطبوعاتیشان جدی و جدی تر می شود و این بار مورینیو ، وین رونی را موضوع اصلی صحبت های خود قرار داده است.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – ژوزه مورینیو پیش بینی کرده است که باشگاه منچستر یونایتد وین رونی را در تابستان پیش رو به یک باشگاه خارجی خواهد فروخت در حالی که دیوید مویس اظهارات همتای خود در باشگاه چلسی را رد می کند.

.

آقای خاص که روز یک شنبه در ورزشگاه استمفورد بریج ، شاگردانش را در برابر شاگردان دیوید مویس قرار خواهد داد ، معتقد است که در پایان فصل شیاطین سرخ به دلیل آنکه تنها 1 فصل از قرارداد رونی باقی مانده است ، اقدام به فروش وین رونی خواهند کرد.

.

” سیاست یونایتد در مورد وضعیت وین رونی کاملا مشخص است. “

.

” آنها وی را مبادله نمی کنند و او را نمی فروشند و من تغییری در این موضوع نمی بینم. آنها کاملا در این مورد واضح عمل کرده اند.”

.

” ایا در تابستان هم اینگونه خواهد بود ؟ من فکر میکنم که شاید در تابستان آنها تلاش می کنند که وی را به یک رقیب غیر مستقیم بفروشند. ولی آنها کاملا مشخص کرده اند که به یک رقیب مستقیم و جدی نخواهند فروخت.”

.

.

دیوید مویس نیزپس از شنیدن اظهارات مورینیو  در واکنش به صحبت های وی گفت :

.

“من فقط می توانم به شما بگویم که من با وی مخالف هستم .”

.

” هر کسی شیوه ی خاص خودش را دارد. من راجب مربیان دیگر در تیم های دیگر و همچنین راجب بازیکنان دیگر در باشگاه های دیگر صحبتی نخواهم کرد.”

.

” من نمیتوانم بگویم که انگیزه ی او ( مورینیو) چیست ولی فقط زمان جواب شما در مورد وین را خواهد داد. باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. آنها هر کاری که لازم باشد را انجام می دهند و هیچ سوالی در مورد آن وجود ندارد.”

۰ Comments