جایگزین مسیر

جیمی ردنپ:اگر پوگبا زیر نظر گواردیولا بازی میکرد عملکرد بسیار بهتری داشت

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۶

جیمی ردنپ:اگر پوگبا زیر نظر گواردیولا بازی میکرد عملکرد بسیار بهتری داشت

پایگاه هواداران منچستریونایتد – جیمی ردنپ معتقد است اگر پپ گواردیولا سرمربی پوگبا بود،این ستاره ی فرانسوی میتوانست عملکرد بسیار درخشان تری از خود به نمایش بگذارد.

پس از شکست ۱-۰ در مقابل نیوکاسل،انتقادات بسیار زیادی از پوگبا صورت گرفت.ردنپ اعلام کرد ژوزه مورینیو پوگبا را در جایگاه نامناسبی به عنوان یکی از دو هافبک میانی در کنار ماتیچ به کار گرفته است.

من باور نمیکنم که به سرعت به این موقعیت(تعویض و نیمکت نشینی پوگبا) رسیده باشیم.هنگامی که او در بازی مقابل آرسنال اخراج شد،همه معتقد بودند که یونایتد بدون او نمیتواند بازی کند.

همه میگفتند او در ترکیب یونایتد غیر قابل جایگزین است اما اکنون همه میگویند او هیچ کارکردی در ترکیب ندارد.وقتی همه چیز خوب پیش میرود،پوگبا بهترین بازیکن جهان است.در حال حاضر او دارد به دلیل پولی که برای به خدمت گیریش پرداخت گردیده قربانی میشود.من فکر میکنم مورینیو مسئولیت بسیار سنگینی در قبال او دارد.همه از پوگبا انتظار دارند که اعتماد به نفس همیشگی خودش را داشته باشد اما من فکر میکنم قبل از هر چیز پل باید حس کند که همه او را دوست دارند.

وقتی شما او را در بازی مقابل تاتنهام بیرون میکشید،در واقع باعث میشوید این بازیکن نتواند بهترین بازی خود را ارئه دهد.پوگبا در بازی مقابل نیوکاسل به وضوح اعتماد به نفس بسیار پایینی داشت.اگر او در من سیتی بازی میکرد،قطعا یکی از ستارگان اصلی آنها بود.من فکر میکنم ژوزه مورینیو از تمامی توانایی های پوگبا استفاده نمیکند.

گواردیولا مربی ایست که استعداد های او را شکوفا میکند اما مورینیو در حال کشتن آنهاست.او یک بچه نیست،یکی از بهترین پاسورهای دنیای فوتبال است.

مورینیو در حال شروع کردن یک جنگ با بازیکنان خود است.با محبوبیتی که پوگبا در رختکن تیم دارد،این کار اصلا عاقلانه به نظر نمیرسد.لجبازی با یکی از بهترین بازیکنان تیمتان اصلا کار عاقلانه ای نیست.

 

۰ Comments