جایگزین مسیر

حضور اسطوره های باشگاه در اولدترافورد

by | اردیبهشت , ۱۶ , ۱۳۹۵

حضور اسطوره های باشگاه در اولدترافورد

پایگاه هواداران منچستریونایتدامروز پنج شنبه مصادف می باشد با بیستمن سالگرد سومین قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر که در سال ۱۹۹۶ به دست آمد و دو تن از ستاره های آن دوران یعنی اریک کانتونا و رایان گیگز یکشنبه هفته گذشته در اولدترافورد با هم دیدار کردند.

اریک کانتونا که برای یک سفر کاری و جمع آوری پول برای بیمارستان ( Hôpital Necker-Enfants Malades ) در پاریس به منچستر آمده بود روز یکشنبه در دیدار منچستر یونایتد و لستر سیتی که با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید در اولدترافورد حاضر شد.او به همراه میهمانان از فرانسه به انگلیس سفر کرد و به همراه این اسطوره فرانوسی در ورزشگاه اولدترافورد شاهد بازی منچستر یونایتد شدند.

پس از تساوی ۱ – ۱ منچستر یونایتد مقابل لستر سیتی که قهرمان جدید لیگ برتر نام گرفته است اریک با بازیکنان و دوست نزدیکش یعنی رایان گیگز دیدار کرد.

اریک کانتونا در فصل ۱۹۹۵/۹۶ توانست در یک فصل رویایی به همراه منچستر یونایتد دو گانه کسب کند و گلی که در دیدار مقابل لیورپول در جام حذفی به ثمر رساند یکی از نکات مثبت آن فصل به شمار می رود و شش روز قبل از ۱۱ می ( فینال جام حذفی ) منچستر یونایتد توانست در لیگ برتر در برابر میدلزبرو با نتیجه ۳ -۰ به پیروزی دست پیدا کند و موفق به سومین لیگ برتر خود شود در این دیدار رایان گیگز نیز گلزنی کرد.امروز بیستمین سالگرد آن اتفاق به شمار می رود.

۰ Comments