جایگزین مسیر

حضور بازیکنان جوان ریو را هیجان زده میکند

by | مهر , ۳ , ۱۳۹۱

ریو فردیناند از اینکه میتواند چهره های جوان و آینده دار باشگاه را در بازی چهارشنبه شب تیم ببیند هیجان زده است.

هرچند چهارشنبه شب نیوکاسل حریف سخت و مشکلی برای یونایتد خواهد بود اما سرالکس طبق سنت همیشگی احتمالا از بازیکنان آینده داری که در تیم رزروها می درخشند استفاده خواهد کرد.فردیناند هم مانند هواداران از توجه ویژه روی جوانان در این رقابت ها (جام حذفی ) آگاه است.

فردیناند به MANUTD.COM گفت : ما واقعا تعدادی بازیکن با استعداد داریم و من واقعا منتظر دیدن بازی بعضی از آنها هستم.

من منتظرم تا اینکه شاید بازی خرید جدیدمان از شیلی (آنجلو هنریکوز) را ببینم.من مطمئنم که نیک پاول در این بازی حضور خواهد داشت و چشم انتظار دیدن دوباره بازی او هستم، او واقعا یک استعداد ناب است.من هیجان زده ام تا اینکه شاید جس لینگارد و لارن کول را ببینم.همچنین ما مایکل کین را هم در دفاع داریم.بازیکنان زیاد دیگری هم هستند که من باید تمام روز را بنشینم و بازی آنها را ببینم.خوشبختانه آنها میتوانند امسال قدرتشان را در این جام به نمایش بگذارند.

این مدافع با تجربه و جا افتاده در تیم بعد از رفتن بازیکنان با تجربه ای مثل مایکل اوون، دمیتار برباتوف و جی سونگ پارک وظایف خودش را به عنوان یک بازیکن کهنه کار احساس میکند.

ریو گفت : من فکر میکنم که این یک پیشرفت طبیعی برای بازیکنان تیم اصلی است و این وظیفه شما میشود که به بازیکنان جوان راه و روش را یاد بدهی و با مثال این را به آنها بفهمانی نه با اجبار.وقتی که شما میتوانی با بازیکنان جوان صحبت کنی و چیزهای را به درستی به آنها یاد دهی پس شما اینجا هستی که این کار را انجام دهی .این چیزی است که یک بازیکن منچستر یونایتد بعد از چند سال حضور در باشگاه باید انجام دهد.

بعد از اینکه ریو به بازیکنانی چون تایلر بلکت و اسکات ووتن در تور DHL کمک کرد تا راهشان را به تیم پیدا کنند، او توضیح میدهد که برای رونمایی از چهره های جدید چه کارهایی باید انجام شود.

ریو میگوید : ما فقط تلاش میکنیم و کار را به راحت ترین جای ممکن میرسانیم.ما میخواهیم حضور بازیکنان جوان که به استادیوم های بزرگ میروند را به عادی تریم و راحت ترین جای ممکن برسانیم.این یک دنیای جدید است که آنها واردش میشوند و ما به عنوان بازیکنان باتجربه میخواهیم این را برای آنها آسان تر کنیم.

۰ Comments