جایگزین مسیر

خاویر هرناندز باید یونایتد را مجبور به فروش وی کند

by | آبان , ۱۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –به گزارش بعضی از خبرگزاری ها هرناندز مهاجم یونایتد می تواند برای پیشرفت خود به آرسنال بپیوندد این می تواند برای آرسنال یک افسانه باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولی بر خلاف این اخبارها هرناندز شیاد در یونایتد بماند ولی با حضور رابین ون پرسی و وین رونی هرناندز برای پیشرفت خود باید از یونایتد جدا شود و به تیم دیگری ملحق شود.

اما خاویر هرناندز باید از خواب بیدار شود و تیم دیگری را برای آینده خود انتخاب کند و دوران خوب خود را در تیم دیگری امتحان کند.در این حال آرسن ونگر یکی از مشتری های جدی او به حساب می آید.

هرناندز که در سال 2010 به یونایتد پیوست نشان داد در خط حمله بسیار توانمند است و گلزن خوبی به شمار می رود در این دورانی که در یونایتد حضور داشته است تاکنون او 54 گل به ثمر رسانده است.

اما با این حال در حدودا 4 سالی که در یونایتد حضور دارد فقط43 بازی را از ابتدا برای یونایتد در لیگ برتر به میدان رفته است و 38 بازی نیز به عنوان یار جانشین به زمین مسابقه آمده است.

ولی با حضور ون پرسی هیچ کس انتظار ندارد جز او در خط حمله حضور داشته باشد ولی کسی با خصوصیت خوب هرناندز نیز خوب نیست که بازی های اندکی را از ابتدا در ترکیب یونایتد حضور داشته باشد او مهاجم با کیفیتی است و باید بازی های بیشتری را در ترکیب یونایتد انجام دهد.

ولی این را هم باید به حساب بیاوریم که هرناندز بازی های بسیار خوبی را در یونایتد انجام داده است و کمک های زیادی را به تیم کرده است و در این سال هایی که در یونایتد بوده است جام های بسیاری با یونایتد به دست آورده است.

هرناندز با بازی هایی که می تواند انجام دهد حتی می تواند در 23 نفر برتر فیفا نیز برای توپ طلا قرار بگیرد ولی مویس این امر را نادیده گرفته است و بازی های کمتری را به هرناندز برای اثبات وی می دهد و این برای هرناندز بد است.

با این حال به گفته بعضی رسانه ها هرناندز باید تیم مورد علاقه خود را ترک کند و به تیم دیگری برای بازی انتخاب کند اگر بخواهد به موفقیت های زیادی دست پیدا کند از لحاظ فردی و آرسنال یکی از این تیم هاست که می تواند آینده هرناندز را تضمین کند.

آرسنال در خط حمله تنها ژیرود را در اختیار دارد و این در خط حمله به جز بنتنر برای جایگزینی ژیرو حضور ندارد ولی بنتنر آن خصوصیاتی که باید در خط حمله داشته باشد را دارا نیست و از همین رو آرسنال می تواند خاویر هرناندز را در اختیار بگیرد.

هرناندز می تواند خط حمله آرسنال را بسیار قوی تر کند و با الیور ژیرو خط حمله بسیار قوی را تشکیل دهند.

هرناندز نیز می تواند در دقایق پایانی نیز برای آرسنال مفید باشد او در 10 دقیقه پایانی که به میدان می رود می تواند مدافعان خسته حریف را آزار دهد و نیز می تواند با ژیرو در خط حمله 90 دقیقه با هم هماهنگ باشند و گل های بسیاری را برای آرسنال به ثمر برسانند.

طرفداران یونایتد نیز از هرناندز حمایت کردند ولی سرمربی تیم وقت کمی برای هرناندز برای حضور در بازی به او می دهد.

ولی نیمکت نشینی هرناندز در یونایتد به نفع وی نیست و یک غنیمت می تواند برای آرسنال به شمار رود آیا هرناندز به آرسنال برای ادامه فوتبالش می پیوندد؟

و با خروج تیری هانری و تونی آدامز از آرسنال آنها می خواهد یک بار دیگر یک مهاجم طراز اول را به تیم خود بیاورند آیا این انتقال انجام می شود یا هرناندز در یونایتد خوشحال است؟

۰ Comments