جایگزین مسیر

خاویر هرناندز نزدیک به درهای خروجی باشگاه

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-در حالی که شنیده می شد خاویر هرناندز به عنوان بخشی از قرارداد شاو به ساوتهمتون منتقل خواهد شد اما به نظر می رسد این باشگاه را به مقصد تیم دیگری ترک خواهد کرد.

به گزارش دیلی اکسپرس اینتر میلان موفق شده است برای خاویر هرناندز از رقبا پیشی بگیرد و منچستر یونایتد می خواهد یا او را به صورت قرضی به اینتر بدهد یا با قیمت 10 میلیون پوند این بازیکن را به فروش بگذارد.

بعید به نظر می رسد که خاویر هرناندز در برنامه های لوییس فن خال در فصل آینده قرار داشته باشد یونایتد در تیم وین رونی و رابین ون پرسی را دارد که کار را برای این مهاجم مکزیکی سخت خواهد کرد.

خاویر در یونایتد با هدایت دیوید مویس با حضور نداشتن در ترکیب بسیار ناراضی بود و گزارش ها نشان می دهد که او برای انجام بازی های بیشتر و چالشی جدید به تیم دیگری منتقل شود و در تابستان یونایتد ترک کند.

او به عنوان بخشی از قرارداد شاو به ساوتهمتون لینک شده بود اما به نظر می رسد با توجه به ناراضی بودن این بازیکن منچستر یونایتد او را به صورت دائم به فروش بگذارد.

اینتر میلان در حال حاضر با یک بازیکن از منچستر یونایتد به توافق رسیده است ویدیچ برای فصل آینده به اینتر میلان پیوسته است.

بنا به گزارشات آنها امیدوار هستند که چیچاریتو را نیز به خدمت بگیرند اینتر میلان می تواند توافق خود با بیونایتد و هرناندز را قبل از شروع جام جهانی اعلام کند این در حالی است که چیچاریتو در اردوی تیم ملی مکزیک حضور دارد.

چیچاریتو که سومین گلزن تاریخ مکزیک به شمار می رسد موفق شده است در 61 بازی 35 گل را به ثمر برساند.او با بهترین گلزن تاریخ مکزیک یعنی بورگتی تنها 11 گل فاصله دارد.

۰ Comments