جایگزین مسیر

خریدی جدید در راه است

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

باشگاه منچستریونایتد که در این تابستان با رویکرد جدیدی وارد تابستان شده است به نظر می آید با سومین خرید خودش هم به توافق رسیده است و ان موضوع را به عنوان یک شوال در توئیتر خود نیز اعلام کرده است.

همانطور که در عکس پست می بینید به عنوان یک سوال بازیکن بعدی مطرح شده است و همین عکس قبل از خرید شاو و هررا نیز برا روی #توئیتر رسمی باشگاه آمده بود.

تشخیص خرید یونایتد کار بسیار سختی است چرا که یونایتد چندین بازیکن را به طور جدی پیگیری می کند و هنوز نمی توان گفت توانسته است رضایت کدام بازیکن را جلب کند و با او به توافق برسد.

ارتورو ویدال,ویلیام کارولیو,تونی کروس,دی فری,سانچز,دی ماریا,میراندا و مت هوملس را می توان بزرگترین اهداف یونایتد نام برد و به نظر می آید هواداران یونایتد به زودی شاهد حضور یکی از این بازیکنان در یونایتد باشند.

همانطور که مجله ی وردساکر اشاره کرده بود یونایتد تنها چند روز بعد از خرید شاو در آستانه ی سوئمین خریدش می باشد و ین خبر بسیار خوبی برای هواداران #منچستریونایتد در سراسر جهان است.

خط دفاع و خط #هافبک از اصلی ترین نقاطی است که نیاز به باز سازی دارد و همین موضوع احتمال خریده شدن یک مدافع و یک هافبک را بالا برده است .

از میان همه,ویدال از یووه,کاروالیو از پرتغال,میراندا از اتلتیکو,دی فری از فاینورد بیشترین احتمال را دارند تا توسط یونایتد خریده شده باشند.

نظر شما چیست؟

۰ Comments