جایگزین مسیر

خرید جدید منچستریونایتد, گزینه اصلی سه شیرها برای دفاع چپ

by | تیر , ۱۵ , ۱۳۹۳

به گزارش میرور به نظر می رسد با عملکرد کم فروغ لیتون بینز در ترکیب سه شیرها در رقابت های جام جهانی برزیل, لوک شاو خرید تازه منچستریونایتد در بازی دوستانه انگلستان در ماه سپتامبر جایگزین بینز شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دن جونز در ستون خود در روزنامه ساندی پیپل نوشته است که لوک #شاو احتمالا در بازی های آینده تیم ملی #انگلستان انتخاب اول روی هاجسون برای پست دفاع چپ خواهد بود.

روی هاجسون پیش از رقابت های جام جهانی با خط زدن نام اشلی کول, لوک شاو و لیتون بینز را در ترکیب اعزامی برای جام جهانی برزیل قرار داد. اما انتخاب اول هاجسون لیتون بینز مدافع چپ تیم اورتون بود و هاجسون با آوردن شاو به برزیل قصد داشت این مدافع جوان را برای بازی های مرحله مقدماتی یورو 2016 آماده کند.

شاو 18 ساله اخیرا با مبلغ 30 میلیون پوند به #منچستریونایتد ملحق شد و پس از این انتقال به نظر می رسد هاجسون قصد دارد از هم اکنون شاو را به گزینه اصلی خود در تیم ملی برای پست دفاع چپ تبدیل کند.

اگر شاو بتواند در یونایتد به طور ثابت به بازی گرفته شود, مسلما او را در بازی دوستانه بعدی انگلستان برابر سوئیس در ترکیب ثابت سه شیرها خواهیم دید.

اشلی کول سال ها تنها گزینه سه شیرها برای پست دفاع چپ محسوب می شد اما پس از دعوت نشدن به تیم ملی برای رقابت های جام جهانی تصمیم گرفت خداحافظی خود از تیم ملی را اعلام کند.

پس از خداحافظی کول, هاجسون شاو را به تیم ملی فراخواند تا با کسب تجربه بتواند از این بازیکن در رقابت های آینده استفاده بکند.

هم اکنون نیز با عملکرد ضعیف بینز در جام جهانی که برخلاف تصور کارشناسان بود, زیرا پس از پشت سر گذاشتن فصلی موفق با اورتون, هیچ کسی فکر نمی کرد عملکرد بینز در جام جهانی به این صورت باشد.

روی هاجسون بدون شک در پست دفاع راست نیز از کایل واکر در بازی های بعدی استفاده خواهد کرد. واکر 24 ساله به دلیل مصدومیت جام جهانی برزیل را ازدست داد و هاجسون در این رقابت ها دوباره از گلن جانسون در این پست استفاده کرد. 

[highlight]نتیجه نظرسنجی سایت میرور درباره مدافع چپ انگلستان در سال آینده:[/highlight]

۰ Comments