جایگزین مسیر

داستان خرید لواندوفسکی به نظر جدی می رسد !

by | اردیبهشت , ۸ , ۱۳۹۲

سر الکس فرگوسن از حالا برای قهرمانی سال آینده اروپا برنامه دارد و بدین منظور به فکر ترمیم تیمش است .

در حال حاضر لواندوفسکی ستاره خط حمله دورتموند یکی از بازیکنانی است که شایعاتی در مورد پیوستنش به یونایتد وجود دارد . رئیس نیز در 1 ، 2 سال اخیر نتوانسته است علاقه اش به این مهاجم لهستانی را پنهان کند . فرگوسن در مورد بازی هفته گذشته دورتموند برابر رئال مادرید گفت :

” من بازی را دیدم و به نظرم ما باید جای رئال مادرید بودیم . البته داور مانع این اتفاق شد .قبلآ هم این موضوع را گفته ام ، لیگ قهرمانان اروپا باید هدف ما باشد . “

در شب بازی برابر رئال مادرید یکی از استعدادیاب های یونایتد در ورزشگاه دیده شده است و این احتمال خرید لواندوفسکی را بیشتر می کند .از سوی دیگر رئیس خرید وی را رد نکرده است .

سر الکس فرگوسن در جواب گزارشگر گفت :

” من برای او جا داشته باشم‌؟؟؟ من برای هر کسی در تیمم جا دارم . “

قرارداد این مهاجم لهستانی سال دیگر تمام می شود و دورتموند ترجیح می دهد وی را همین امسال و قبل از اینکه بازیکن آزاد شود بفروشد . اخیرآ بایرن مونیخ را یکی از مشتریان جدی لواندوفسکی می دانند اما سر الکس فرگوسن این موضوع را منطقی نمی داند و آن را رد کرده است .

” هواداران دورتموند از این موضوع خوشحال نمی شوند ، من فکر نمی کنم آن ها او را به بایرن بفروشند . من فکر می کنم آن ها صبر می کنند تا قراراداد وی تمام شود و یا او را به تیمی دیگر می فروشند . “

در حال حاضر فرگوسن از خط حمله یونایتد رضایت کامل دارد اما دوست ندارد شانس خرید لواندوفسکی را از دست بدهد و همین موضوع باز می تواند شایعات فروختن رونی را از سر بگیرد .

از سوی دیگر ون پرسی به یکی از بازیکنان اصلی یونایتد تبدیل شده است و رئیس از او رضایت کامل دارد .

” او تاثیر خوبی بر روی بازیکنان جوانمان گذاشته است . او به شیوه درستی زندگی و تمرین می کند . “

در حالی که رابین ون پرسی نیز اعلام کرده است که قهرمانی با منچستریونایتد رویای کودکی را به حقیقت تبدیل کرده است .

۰ Comments