جایگزین مسیر

دالی بلیند بعد از 6 هفته مصدومیت زانو به تمرینات منچستریونایتد برگشت

by | دی , ۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

دالی بلیند پیروزی های اخیر منچستریونایتد را به دلیل آسیب دیده گی که در بازی با کریستال پالاس گریبان گیرش شده بود را از دست داده بود.

بحران مصدومیت کمی در تیم منچستریونایتد کاهش پیدا کرده چرا که او عنوان کرده به تمرینات بازگشته است.

این هافبک که پس از جدایی از آژاکس و امضای قرارداد با منچستریونایتد 8 بازی برای این تیم بازی کرده بود به علت مصدومیت زانو دیدار تیم ملی هلند برابر لتونی که با پیروزی 6 – 0 نارنجی پوشان همراه بود را از دست داد.

با این حال بلیند تایید کرد که در مسیر بهبودی قرار دارد.

بلیند در توییترش با قرار دادن عکسی از کفش های فوتبالی اش گفت:”کفش های فوتبالی برگشتند.دوباره تمرینات را شروع کردم.احساس خیلی خوبی داریم.”

View image on Twitter

The football boots are back! Started training outside again, great feeling!

بلیند بعید است به این زودی به چند بازی آخر امسال مقابل نیوکاسل و تاتنهام و … برسد اما او احتمالا می تواند در مقابل یوویل تاون در جام حذفی یا مقابل ساوتهمپتون بازی کند.

رئیس یونایتد لوئیس ون خال گفته است کریس اسمالینگ پس از از دست دادن دو بازی گذشته تیم , شاید شانس حضور در بازی Boxing Day مقابل نیوکاسل را بدست آورد.

بلیند می خواست از تمرین روز کریسمس(دیروز) منچستریونایتد مرخصی بگیرد.با این حال ون خال تصمیم گرفت با شکستن سنت باشگاه روز 25 دسامبر(دیروز) را به بازیکنان استراحت دهد تا بازیکنان وقتشان را با خانواده خود سپری کنند.

یونایتد در روز “Boxing Day” با تیم نیوکاسل رقابت دارد.

 

 

۰ Comments