جایگزین مسیر

دخیا: روحیه تیمی یونایتد هنوز هم قوی می باشد

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۴

دخیا: روحیه تیمی یونایتد هنوز هم قوی می باشد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-داوید دخیا اصرار دارد که تیم با شرایط بسیار خوب به سراع جشن کریسمس و بازی های آن بازه زمانی خواهد رفت.

یونایتد در پنچ بازی اخیر خود طمع پیروزی را نچشیده است اما دخیا اصرار دارد که با روحیه ای که بازیکنان دارند شرایط برای تیم به خوبی پیش خواهد رفت و نتایج عالی برای تیم از راه خواهد رسید.

دخیا به MUTV گفت:

زمانی می شود که شما در وضعیت مشکلی قرار می گیرید و وضعیت سختی پیش رو خواهید داشت و این چیزی است که الان ما دچار آن هستیم.ما در رختکن روحیه بسیار خوبی داریم ما در کنار همدیگر هستیم و ما به دنبال این هستیم تا بهترین بازی ها را برای این باشگاه انجام دهیم و به موفقیت برسیم.در این برهه ما نتایج نا امید کننده ای کسب کردیم و ما با اعتماد به نفس به بازی های پیش رو نگاه می کنیم و اینکه هواداران نیز در کنار ما هستند و همیشه به ما کمک می کنند.ما در حال بهبود هستیم و به دنبال این می باشیم تا در بازی ها به پیروزی دست پیدا کنیم.

منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت های پی در پی در چند هفته اخیر دچار بدشانسی های زیادی شده است , آخرین مصدوم های منچستر یونایتد در بازی آخر مقابل بورنموث بودند در بازی که پدی مکنیر و جسی لینگارد به دلیل مصدومیت از بازی خارج شدند.

دخیا گفت:

ما واقعا بدشانس بوده ایم.ما مصدوم های زیادی داده ایم این در حالی است که بازیکنان برای ما مهم هستند اما آنها یکی یکی در حال بازگشت هستند و این موجب می شود که تیم دچار دگرگونی شود و این باعث می شود که تیم قدرت خود را بدست آورد.ما نیاز داریم که پیشرفت کنیم و در بازی ها به پیروزی برسیم و همچنین بازی بهتری به نمایش بگذاریم.ما در حال انجام آن هستیم.

۰ Comments