جایگزین مسیر

دخیا: همیشه حمایت هواداران در یونایتد را احساس کرده ام

by | فروردین , ۲۶ , ۱۳۹۳

دیوید دخیا قول داد تا تمام توان خود را در 5 بازی باقی مانده لیگ به کار گیرد تا شیاطین سرخ جواز صعود به بازی های اروپایی در فصل بعد را کسب کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – برترین بازیکن ماه مارس یونایتد هنوز به خاطر شکست برابر بایرن مونیخ و حذف شدن از لیگ قهرمانان, ناراحت است و تایید می کند که شیاطین سرخ شانس اندکی برای برگشتن به این رقابت ها در فصل آینده دارند. اما آنها هنوز می توانند به لیگ اروپا راه یابند و به همین دلیل, دخیا می گوید فصل 2013/14 هنوز به اتمام نرسیده است.

این دروازه بان جوان اسپانیایی به سایت باشگاه گفت:

هنوز بازی های مهم زیادی وجود دارد که باید انحام بدهیم. ما منچستریونایتد هستیم و این وظیفه ما است که در هر بازی که به میدان می رویم به پیروزی برسیم.

این همان کاری است که ما اکنون می خواهیم انجام دهیم, زیرا ما می خواهیم در بالاترین رتبه ممکن لیگ را به اتمام برسانیم و اطمینان حاصل کنیم که در رقابت های اروپایی فصل آینده بازی می کنیم و نشان دهیم که هنوز در این رقابت ها حضور داریم و هرگز تسلیم نخواهیم شد.

روز جمعه گذشته دخیا به عنوان برترین بازیکن ماه مارس باشگاه انتخاب شد. او توانست با کسب 61 درصد آرا هواداران جلوتر از وین رونی و فیل جونز در نظرسنجی برترین بازیکن ماه به این مقام برسد.

من از دریافت این جایزه خوشحال هستم و بخصوص از هوادارانی که به من رای داده اند تشکر می کنم. من همیشه حمایت آنها را که بسیار در نزدیکی من قرار دارد, احساس می کنم و این مسئله بسیار مهمی برای من محسوب می شود. به همین خاطر از همه تشکر می کنم.

۰ Comments