جایگزین مسیر

درخواست لیونل مسی از بارسلونا برای امضای قرارداد با دیماریا

by | فروردین , ۷ , ۱۳۹۴

بنابر ادعای El Confidencial لیونل مسی به بارسلونا گفته است که دیماریا میتواند قدرت ویژه یی به خط هافبک این تیم ببخشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – برنده ی چهار توپ طلا تجربه ی موفقیتهای زیادی را همراه با دیماریا داشته است و همچنان رابطه نزدیکی با او دارد. این دو نایتدبازیکن هم اکنون با تیم ملی در کمپ تمرینی در آمریکا به سر میبرند. به احتمال زیاد مسی میخواهد دیماریا را از وضعیتی که در منچستریونایتد گرفتارش است نجات دهد.

دیماریا که تابستان گذشته با شکستن رکورد نقل و انتقالات بریتانیا با قیمت 59.8 میلیون یورو به شیاطین سرخ پیوست تاکنون نتوانسته است که فن خال را تحت تاثیر قرار دهد . علاوه بر این یک حمله سارقانه ناموفق به خانه اش باعث نقل مکان خانواده ی او از خانه جدیدشان شد و دیماریا را برآشفت .

مشکلات در الدترافورد

دیماریا که جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم از دست داده است هفته ی گذشته بازی مقابل لیورپول را از روی نیمکت آغاز کرد. اگرچه عملکرد او بعد از ورود به زمین مانع از پیروزی 2 بر یک یونایتد نشد اما عملکرد چندان درخشانی هم نبود.

بر اساس گزارشها پس از سوت پایان بازی دیماریا در رختکن به خاطر عملکرد ضعیفش از سوی فن خال سرزنش شده است . این اتفاق شایعات جدایی او در تابستان را قوی تر کرده است.

مسی که از وضعیت دیماریا در یونایتد آگاه است آن را با مقامات نیوکمپ در میان گذاشته است و از آن بعنوان یک شانس خوب برای امضای قرارداد با دیماریا یاد کرده است. سابقه ی حضور در رئال مادرید امکان انتقال مستقیم دیماریا به بارسا را غیرممکن میکرد اما اکنون شریط برای این انتقال فرق کرده است.

محرومیت نقل و انتقالات

اما یک مسئله بزرگ وجود دارد و آن هم ممنوعیت ترنسفر برای بارسلونا ست ، محرومیتی که از سوی فیفا به آنها تحمیل شده است. آنها تا سال 2016 اجازه ی عقد قرارداد با هیچ بازیکن جدیدی را ندارند اما مجاز هستند تا در تابستان پس از بازشدن پنجره نقل و انتقالات با گزینه های مدنظرشان وارد مذاکره شوند.

علاوه بر این ، طی گزارشی مشابه نقل شده است که مدیر اجرایی یونایتد میخواهد تا آخرین پنی که برای دیماریا خرج کرده است را دوباره پس بگیرد هرچند که سن او یک سال بیشتر شده است و سابقه درخشانش نیز خدشه دار شده است.

علاقه ی پی اس جی

مسی هرآنچه بخواهد معمولا به آن دست می یابد ! او قدرتی در بارسلون دارد که حتی لوییس انریکه هم ندارد. با این وجود مسی نمیتواند بارسلونا را مجبور به صرف مبلغ هنگفتی برای خرید بازیکنی کند که قادر نیست نیم فصل اول سال بعد آنها را همراهی کند . در واقع آنها برای دادن پیشنهاد به دیماریا باید تا ژانویه سال بعد صبر کنند درحالیکه ممکن است دیماریا پیش از آن تاریخ یونایتد را ترک کرده باشد !

پاریسن ژرمن پس از اینکه به خاطر قوانین فیرپلی مالی مجبور شد تا از انتقال دیماریا چشم پوشی کند همچنان علاقه اش به این بازیکن 27 ساله را حفظ کرده است. در هر صورت انتقال به پایتخت فرانسه میتواند برای دیماریا گزینه ی قابل توجهی باشد.

شما فکر میکنید که دیماریا با بارسلونا قرارداد امضا کند ؟ دیدگاه خود را با ما در کامنتها به اشتراک بگذارید !

۰ Comments