جایگزین مسیر

درخواست نویل از مویز برای خرید بازیکن در ژانویه

by | آبان , ۲۷ , ۱۳۹۲

فیل نویل به سرمربی منچستریونایتد, دیوید مویز گفته است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی, بازیکنان جدیدی را به تیم بیاورد تا شانس شیاطین سرخ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر افزایش یابد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گزارش ها حاکی از این مسئله است که یونایتد خواهان به خدمت گرفتن آندرس اینیستا و لیتون بینز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. البته بازیکنان دیگری نیز هر روز با انتقال به یونایتد لینک می شوند. در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فشار بر روی مربیان تیم های بزرگ بسیار زیاد است, زیرا تیم های مختلف قصد دارند, ترکیب تیم خود را هر هفته قوی تر از هفته قبل ببینند.

به گزارش میرور, نویل که بازیکن سابق یونایتد بوده است و اکنون در کادر مربیگری شیاطین سرخ حضور دارد, معتقد است که فرصت نقل و انتقالات زمستانی, نقش کلیدی در موفقیت یونایتد تحت هدایت دیوید مویز دارد.

نویل در برنامه فوتبال فوکوس گفت: در پنجره نقل و انتقالات قبلی در فصل جاری ما به دنبال بازیکنانی بودیم که به شکل خوبی برنامه ریزی شده است و این جستجو ادامه دارد.

“ما نیاز داریم که در ترکیب تیم سرمایه گذاری دوباره ای انجام دهیم زیرا اگر شما هنوز بدون تغییر در لیگ حضور داشته باشید, عقب می مانید, همانطور که منچسترسیتی فصل گذشته چنین کاری انجام داد و آنچنان که لازم بود تیم را قوی نکرد و  قهرمانی در لیگ را ازدست داد.”

یونایتد هم اکنون در رده ششم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد و در 8 بازی آخر خود در تمام رقابت ها شکست نخورده اند.

پیروزی برابر آرسنال در الدترافورد نشانه ای بود مبنی بر اینکه آنها شروع ضعیف خود را در لیگ فراموش کرده اند و اکنون چشم به رسیدن به صدر جدول در ادامه رقابت های لیگ برتر دارند.

۰ Comments