جایگزین مسیر

درن فلچر:هیئت مدیره منچستر یونایتد باید از اوله گانر سولسشایر حمایت کنند

by | مهر , ۱۰ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-دارن فلچر هافبک سابق منچستر یونایتد از باشگاه خواسته است تا از اوله گانر سولسشایر حمایت کنند و اینکه بازیکنانی که او در نظر گرفته است شایسته می باشد.

این در حالی است که تنها ۴ روز به پایان نقل و انتقالات باقی مانده شیاطین سرخ تنها یک خرید انجام داده است.

هواداران از اینکه در نقل و انتقالات پیشرفتی حاصل نشده عصبانی می باشند و فلچر در این مورد روز چهارشنبه با اسکای اسپورتس نظر خود را ابراز کرده است.این مرد اسکاتلندی گفت:

برای کارهایی که در باشگاه انجام داده است و از جایی که بوده اند به اینجا رسانده است او لیاقت بازیکنانی که می خواهد را دارد.من فکر می کنم که او همیشه منافع باشگاه را در نظر دارد اما بعضی اوقات نیز اوله باید از خودش مراقبت کند.او قرار است فصل به فصل مورد قضاوت قرار بگیرد و منچستر یونایتد را به جایی که می خواهند برساند , آنها نیاز به بازیکن دارند.

به عنوان مثال اگر قهرمانی و به چالش کشیدن قهرمان فصل گذشته هدف باشد , فلچر ادعا کرده است که باشگاه به ۳-۴ بازیکن نیاز دارد.سولسشر حداقل سه هدف را در نظر گرفته است و اینکه مشکلات تیم را با این سه هدف مورد ارزیابی قرار داده است.

عدم خرید باز باعث می شود او به مشکل بربخورد , فلچر به گفتن خود ادامه می دهد:

اگر آنها بازیکنی را جذب نکنند به سختی بتوانند در بین چهار تیم نهایی قرار بگیرند.برای من از انتقاد ها و فشار هایی که به سولسشر وارد می شود متنفر می باشم زیرا فکر می کنم او کار فوق العاده ای انجام داده است بنابراین هیئت مدیره باید از او حمایت کنند.

۰ Comments