جایگزین مسیر

دستمزد هفتگی 100 هزار پوندی یونایتد برای لوک شاو

by | اردیبهشت , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد آماده است لوک شاو را با قیمت 27 میلیون پوند و حقوق باورنکردنی 100 هزار پوند برای او پرداخت کند لوک شاو نشان داده است در آینده ای نه چندان دور یکی از ستاره های انگلیسی خواهد بود.

تصور می شود بعد از بازی روز گذشته منچستر یونایتد در برابر ساوتهمتون در ورزشگاه سنت ماری مسئولان یونایتد پیشنهاد رسمی 27 میلیون پوندی را به سران ساوتهمتون داده اند و سران یونایتد می خواهند هر چه سریع تر این انتقال را نهایی کنند تا به سراغ گزینه ها دیگر بروند.

امروز صبح گاردین گزارش داد که منچستر یونایتد می خواهد هر چه زودتر با حقوق هفتگی 100 هزار پوند لوک شاو را به خدمت بگیرد و اگر او تصمیم به ترک ساوتهمتون داشته باشد این هفته قرارداد او را نهایی کند و منچستر یونایتد می خواهد تمام بازیکنان مورد نظر خود از جمله شاو را قبل از جام جهانی به خدمت بگیرد.

پس از اینکه شب گذشته کول در توییتر اعلام کرد که دیگر در تیم ملی به میدان نمی رود و خداحافظی خود را اعلام کرد و انتظار می رود لوک شاو در لیست نهایی و 23 نفره روی هاجسون برای سفر به برزیل حضور داشته باشد.

بازیکنان روی هاجسون باید خود را آماده سفر به پرتغال کنند و یونایتد نیز می خواهد قبل از شروع جام جهانی قرارداد شاو را نهایی کند تا این بازیکن تمام تمرکز خود را روی آمادگی با تیم ملی برای حضور در جام جهانی بگذارد.

منچستر یونایتد برای خرید لوک شاو هیچ رقیب جدی ندارد و با یک پیشنهاد باور نکردنی تمام شایعات درباره علاقه سیتی و چلسی را نیز از بین می برد.

۰ Comments