جایگزین مسیر

دنیس لاو: جام حذفی هنوز تورنمنتی خاص است

by | دی , ۱۵ , ۱۳۹۲

اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است دیوید مویز برای اولین بار پس از 10 سال به همراه منچستریونایتد قهرمان جام حذفی خواهد شد. شاگردان دیوید مویز در اولین بازی خود در راه رسیدن به فینال ومبلی باید در خانه به مصاف سوانزی بروند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دنیس لاو اسطوره منچستریونایتد آماری فوق العاده در جام حذفی دارد و 34 گل برای شیاطین سرخ در این رقابت ها زده است – 8 گل بیشتر از جک راولی و دو برابر گل های گلزن فعلی یونایتد وین رونی در این جام گل زده است.

هنگامی که از او درباره اینکه آیا منچستریونایتد می تواند در سال 2014 پس از یک دهده بعد از شکست دادن میلوال قهرمان این جام شود, لاو گفت: مطمنا. من فکر می کنم جام حذفی از آن زمان به بعد هنوز جذابیت خود را ازدست نداده است اما شاید کمی به خاطر لیگ قهرمانان اهمیتش را ازدست داده باشد.

.

.

“نه تنها فقط به خاطر این تورنمنت اروپایی بلکه به خاطر این واقعیت که برای رفتن به لیگ قهرمانان مهم است که رتبه خوبی در لیگ برتر داشته باشید. اما جام حذفی همیشه در هر شرایطی جام بزرگی بوده است. صحبت درباره تیم هایی که قهرمان لیگ می شوند یا قهرمان لیگ قهرمانان اهمیتی ندارد, آنها می خواهند که در جام حذفی نیز قهرمان شوند.”

“حتی گاهی اوقات, برخی باشگاه ها, شاید به این شکل به این جام نگاه نکنند, اما همه آنها می خواهند در ومبلی بازی کنند و قهرمان شوند. ما حقیقتا ترکیب بزرگی داریم و من مطئنم که آنها همه دوست دارند که در این جام قهرمان شوند.”

برترین گلزنان جام حذفی:

1-دنیس لاو 34 گل

2- جک راولی 26 گل

3- جورج بست 21 گل

4- استان پیرسون 21 گل

5- بابی چارلتون 19 گل

6- مارک هیوز 17 گل

7- وین رونی 17 گل

۰ Comments