جایگزین مسیر

دنیس لاو: جام حذفی هنوز جذابیت خاصی دارد

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: دنیس لاو معتقد است که اف ای کاپ هنوز هم ارزش زیادی نزد باشگاه های انگلیسی دارد و منچستر باید به طور جدی تلاش برای قهرمانی در این جام را از بازی برابر یئوویل تاون آغاز کند.

شاگردان لوییس ون گال باید در دور سوم اف ای کاپ به مصاف تیم دسته اولی یئوویل تاون بروند. دنیس لاو، اسطوره شیاطین سرخ که در سال 1963 توانست قهرمانی این جام را همراه منچستر کسب کند و در بازی فینال برابر لستر گلزنی کند، اکنون از اهمیت بالای این رقابت ها می گوید. لاو 34 بار در رقابت های جام حذفی گلزنی کرد، 8 گل بیشتر از نزدیک ترین رقیب خود، جک رولی.

دنیس لاو طی مصاحبه ای به ManUtd.com گفت:

“همه شما می دانید که اگر بگویم اف ای کاپ از زمانی که راه اندازی شده است هنوز هم رقابت بسیار مهم و بزرگی برای ما است، حرف درستی زده ام. اکنون لیگ قهرمانان جذابیت بیشتری دارد اما هنوز هم پیشروی در اف ای کاپ و کسب موفقیت در این جام، هیجان انگیز است؛ این رقابت ها هنوز جذابیت خاص خود را دارند.”

“همیشه آرزوی ما بود که در فینال این جام بازی کنیم. افتخار بزرگی به حساب می آمد. من تنها در یک فینال بازی کردم و وقتی قهرمان شدیم واقعا اهمیتی نمیدادم که آیا باز هم در این رقابت ها قهرمانی را تجربه می کنم یا نه، که دیگر این اتفاق نیفتاد. برای هر دو تیمی که به فینال می رسند، اتفاق بزرگ و ارزشمندی است. شما همیشه دوست دارید که این بازی بزرگ را تماشا کنید و اهمیتی ندارد که چه کسی پیروز می شود.”

“شاید در حال حاضر این رقابت ها گسترده تر و هیجان انگیز تر هم شده باشند. تیم های کوچک زیادی از لیگ های پایین تر به رقابت می پردازند و من از این موضوع لذت می برم، هیچ وقت اینطور نیست که لزوما تیم قوی تر، برنده شود. شما همیشه دوست دارید پیروز شوید و از باختن بیزار هستید، ما نیز همه می خواهیم که منچستر قهرمان شود.”

۰ Comments