جایگزین مسیر

دوئل منچستریونایتد و لیورپول برای شکار تام اینس

by | فروردین , ۷ , ۱۳۹۲

تام اینس، بازیکن مستعدی است که با بازی های درخشان با پیراهن تیم ملی زیر 21 سال انگلستان نام خود را به گوش همگان رساند.

او جایزه بهترین بازیکن جوان سال را هم به دست آورده و فعلا باشگاه بلکپول را برای ادامه دوران فوتبال خود انتخاب کرده است. اما اظهارات او درباره اینکه در آینده به یک باشگاه بزرگ خواهد رفت تا توانایی های خود را بیازماید، باعث شده مدیران باشگاه های منچستریونایتد و لیورپول برای جدب او وسوسه شوند.

لیورپولی ها در پنجره زمستانی نقل و انتقالات قصد داشتند این وینگر جوان را به خدمت بگیرند اما همه چیز در مراحل پایانی به هم خورد تا این بازیکن وقت بیشتری برای انتخاب باشگاه آینده خود داشته باشد:

“هیچ چیز نهایی نشد و من قراردادی را امضا نکردم. ولی واقعا خوشحالم که مورد توجه باشگاه های بزرگ انگلیس قرار گرفته ام. اما فعلا باید تمرکزم معطوف به بلکپول باشد چون این باشگاه و بازیکنان و طرفدارانش به من کمک کردند به بهترین بازیکن جوان سال انگلیس تبدیل شوم.”

وی در ادامه افزود: “رویای من بازی در بالاترین سطح است. اما فعلا باید صبر داشته باشم و منتظر فرصت لازم بمانم و بی گدار به آب نزنم!”

اینس قبلا عضو آکادمی لیورپول بود ولی در تابستان 2011 آنجا را ترک کرد. او در بلکپول به شهرت رسید و توانست در 65 بازی 25 گل به ثمر برساند.

۰ Comments