جایگزین مسیر

دو خبر کوتاه درباره کریک و کلورلی

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تام کلورلی اذعان داشته است که بازی دوستانه انگلستان برابر اسکاتلند, رقابتی دوستانه نیست. هافبک جوان یونایتد از هم اکنون به فکر دیدار دو دشمن قدیمی در ومبلی می باشد.

هافبک منچستریونایتد تام کلورلی انتظار بازی حساس در ومبلی را می کشد, در بازی که انگلستان برای اولین بار در طول یک دهه برابر اسکاتلند قرار می گیرد.

.

.

کلورلی می گوید که بازی دوستانه یک چیز دیگری است چون در این بازی دو رقیب روبروی هم قرار می گیرند و همچنین بیشتر بازیکنان به دلیل حضور در لیگ انگلستان همدیگر را خوب می شناسند.

او امیدوار است که اگر فرصت بازی یابد, سهم خود را ایفا کند تا بتواند عضوی از تیم انگلستان در جام جهانی برزیل که تابستان آینده برگزار می شود, باشد.

………

مایکل کریک از ترکیب تیم ملی انگلستان برای بازی با اسکاتلند کنار گذاشته شد.

هافبک تیم ملی انگلستان مایکل کریک, بازی دوستانه سه شیرها برابر اسکاتلند را به دلیل عفونت چشم از دست داد.

این هافبک 32 ساله برای بازی امروز انگلستان در ومبلی از ترکیب تیم روی هاجسون کنار گذاشته شد و به باشگاه خود منچستریونایتد بازگشت.

.

.

در بیانیه ای که در سایت رسمی اتحادیه فوتبال منتشر شده, عنوان شده است که “هافبک منچستریونایتد مایکل کریک به دلیل عفونت چشم از ترکیب تیم ملی انگلستان کنار گذاشته شده است.”

کریک در جام ملت های اروپا 2012 در ترکیب انگلستان قرار نداشت اما جایگاه خود را دوباره در ترکیب روی هاجسون پس گرفت.

این هافبک, که 29 بازی ملی در کارنامه خود, سال گذشته, فصل فوق العاده ای را در باشگاه خود گذراند.

او نامزد بهترین بازیکن لیگ برتر شده بود و به تیمش کمک کرد تا قهرمان لیگ برتر انگلستان شود و جام را از رقیب همشهری پس بگیرند.

۰ Comments