جایگزین مسیر

دپای: میخواهم بهترین بازیکن دنیا شوم

by | اردیبهشت , ۲۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ممفیس دپای میخواهد در الدترافورد به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود و معتقد است لوییس فن خال میتواند به او برای رسیدن به این هدفش کمک کند.

دپای گفت :

او (فن خال) متفاوت است. روش تمریناتش متفاوت با سایر مربیان است. پس از جام جهانی او به من گفت با این موفقیت ها سیر نشو و همیشه برای بدست آوردن دستاوردهای جدید حریص باش، من هم به خود گفتم باید حریص باشی.

شانس بسیار بزرگی برای من خواهد بود که میتوانم در تمرینات او حاضر شوم و زیر نظر او کار کنم. من باور دارم که میتوانم یکی از بهترین بازیکنان جهان شوم و اگر به این رویایم باور داشته باشم به آن دست خواهم یافت. این جمله را بر روی سینه ام خالکوبی کرده ام.

دپای میداند که بسیاری او را با کریستیانو رونالدو و موفقیتهایی که در یونایتد بدست آورد مقایسه میکنند و میخواهد همانند رونالدو پیشرفت کند.

از مردم میشنوم که مدام مرا با کریستیانو رونالدو مقایسه میکنند. این عالی است که با کریستیانو رونالدو مقایسه میشوم ولی من هنوز 21 سال دارم و امیدوارم روزی به سطح کریس رونالدو برسم.

من انتخاب کردم که یک سال بیشتر در PSV بمانم و زیر نظر مربیم کار کنم. ما در این سال قهرمان لیگ هلند شدیم و یک بازی برای من باقی مانده است تا بتوانم آقای گل شوم. انتخاب خوبی بود، نه ؟

بسیار هیجان زده هستم. همیشه رویای بازی در لیگ برتر را داشتم. این رویایی است که به حقیقت تبدیل شده ولی هنوز تمام نشده، من همچنان حریص هستم.

۰ Comments