جایگزین مسیر

رئیس: کاپیتان ویدیچ مشکلی ندارد

by | آبان , ۲۰ , ۱۳۹۲

دیوید مویز می گوید نمانیا ویدیچ مشکلی ندارد و هوشیاری پس از مصدومیت سر باعث شد کاپیتان یونایتد در پایان نیمه اول دیدار با آرسنال از زمین مسابقه خارج شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در دقیقه 45 دیدار دو تیم منچستریونایتد و آرسنال در نبردی هوایی به طور تصادفی دیوید دخیا با ویدیچ برخوردی داست که منجر به مصدومیت مدافع منچستریونایتد شد تا شاگردان دیوید مویز ثانیه های پایانی نیمه اول را با 10 نفر به پایان برسانند. در آغاز نیمه دوم تام کلورلی به جای نمانیا ویدیچ به میدان رفت, با اضافه شدن تام کلورلی به ترکیب, فیل جونز از خط هافبک یک خط به عقب تر برگشت و در پست ویدیچ تا پایان دیدار بازی کرد.

خوشبختانه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی, رئیس خبرهای خوبی درباره شرایط جسمانی ویدیچ به هواداران داد و افزود که از این مدافع 32 ساله هم اکنون اسکن گرفته می شود.

“من آن اتفاق را از لب خط ابتدا ندیدم. من فکر کردم که تنها یک برخورد ساده است اما من این شانس را اکنون داشتم تا دوباره آن صحنه را ببینم و می توانم بگویم که ضربه وحشتناکی به او برخورد کرد. اما تا آنجایی که من می دانم, او خوب است. او هوشیار است, اسکن از او گرفته خواهد شد و ما امیدواریم که او مشکلی نداشته باشد.”

شاید این خبر خوشحال کننده ای برای هواداران باشد پس از اینکه قبل از این خبر گفته شد مایکل کریک هنوز مصدومیتش برطرف نشده است و حضور او در بازی های بعدی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. پیش از این دنی ولبک نیز همانند چند بازی گذشته, دیدار در برابر آرسنال را نیز ازدست داده بود.

۰ Comments