جایگزین مسیر

دیوید مویز: یونایتد بازیکن های زیادی نمی خرد

by | آذر , ۱۹ , ۱۳۹۲

دیوید مویز تاکید می کند که علی رغم عملکرد کنونی تیم, در پنجره نقل و انتقالات شتاب زده عمل نخواهد کرد و بازیکن های زیادی به خدمت نخواهد گرفت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز تاکید می کند که در مهلت نقل و انتقالات زمستانی حرکت عجولانه ای انجام نخواهد داد, علی رغم اینکه تیمش شروع ضعیفی در لیگ داشته است و یونایتد در حال حاضر در رده نهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد و 13 امتیاز از آرسنال صدرنشین لیگ فاصله دارد.

مویز در تابستان به دلیل عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت اکنون نیز این مربی اسکاتلندی در جهت اضافه کردن بازیکنان مناسب به ترکیب تیم, قصد ندارد عجولانه تصمیم بگیرد و در مهلت نقل و انتقالات زمستانی به دنبال بازیکنان مناسب خواهد بود.

مویز در این ارتباط به خبرنگاران گفت: در هر پنجره نقل و انتقالاتی, شما نمی خواهید که بازیکنان بسیار زیادی را به باشگاه بیاورید, به همین خاطر, من فکر می کنم, این مسائل نیاز به زمان دارد تا انجام گیرد.

“پنجره نقل و انتقالات قبلی, دوره سختی بود, درست زمانی که من به باشگاه آمدم, بنابرابن ما پنجره دیگری در ماه ژانویه داریم که من فکر می کنم برای باشگاه خوب باشد و ما می توانیم کاری انجام دهیم.”

با این حال علی رغم اینکه مویز تاکید دارد که شتاب زده عمل نمی کند, روی این مسئله نیز تاکید دارد که او تمایل دارد تا ترکیب تیمش را قوی تر کند.

“اگر نشد, ما دوباره در تابستان به دنبال این مسئله خواهیم بود. این باشگاه همیشه به دنبال آوردن استعدادهای برتر است و این مسئله تغییر نخواهد کرد.”

“من فکر نمی کنم که به شخصه برای این کار زیر فشار باشم, همزمان با اینکه من تلاش خواهم کرد تا کارهای درست را انجام دهم.”

“من می خواهم از فرصتی که داده می شود استفاده کنم و تلاش کنم تا استعدادهای برتر را ارزیابی کنم و به باشگاه بیاورم. شما می توانید به این مسئله با نگاه به بازیکنانی که من در اورتون خریده ام, پی ببرید.”

۰ Comments