جایگزین مسیر

دیوید مویس:وین رونی برای بازی تاتنهام به میدان می رود

by | آذر , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد گفت وین رونی برای بازی با تاتنهام از ابتدا به میدان می رود و هیچ استراحتی برای وی نمی بیند او بهترین بازیکن ماست.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

وین رونی تا به این جای فصل بازی های زیاد و مفیدی برای منچستر یونایتد انجام داده است او اکنون 22 بازی برای تیم ملی و یونایتد انجام داده است و موفق به 10 گل نیز شده است.

اما مویس می گوید وین رونی مهاجم سابق خود در اورتون باید به طور منظم بازی کند او بهترین یار ما در این فصل رقابت ها بوده است.

او گفت:وین باید در میدان حضور داشته باشد وقتی او در میدان است من خیالم از همه چیز راحت است او فوق العاده است.

در حال حاضر او به استراحت نیاز ندارد من هیچ افتی در وین نمی بینم من تمرین های او می بینم او به خوبی تمرین می کند من به خودم افتخار می کنم که چنین بازیکنی در تیم من حضور دارد.

استراحت برای او هیچ معنایی ندارد این در حالی است که باشگاه های دیگر نیز از بازیکن هایی استفاده می کنند که به طور مداوم در ترکیب تیمشان حضور دارد من هم وین را دارم.

من می توانم سیستم چرخشی را در تیم استفاده کنم اما اکنون وقت آن نیست باید برای این کار صبر داشته باشید وین اکنون آماده است و برای بازی های ما بسیار مهم است.

او یک پسر باهوش می باشد که در تمام بازی ها نمایش عالی داشته است او استثنایی است.

نکته مهم است این است که من می خواهم در تمام بازی ها از او استفاده کنم همچنین خود او نیز از این کار بسیار راضی است.

من او را در این فرم نگه میدارم شما نباید از افت وین نگرن باشید وین تا ابد در منسچتر یونایتد می ماند او یک بازیکن استثنایی برای منچستر یونایتد به حساب می آید.

۰ Comments