جایگزین مسیر

دیگو کاستا پیشنهاد منچستر یونایتد و آرسنال را رد کرده است

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-مهاجم اتلتیکو مادرید دیگو کاستا پیشنهادات منچستر سیتی منچستر یونایتد و آرسنال را رد کرد تا بتواند پیشنهاد خوزه مورینیو برای پیوستن به این تیم را قبول کند و به چلسی منتقل شود بازیکن برزیلی الاصل تیم ملی اسپانیا در این تابستان به تیم لندنی چلسی خواهد پیوست.

این اطلاعات توسط نویسنده روزنامه ساندی تایمز دانکن کاستلس برملا شده است او یک مقاله مفصل و طولانی درباره کاستا و انتقال او به چلسی منتشر کرده است چلسی با این بازیکن قرارداد امضا کرده است او در قهرمانی فصل 2013/14 اتلتیکو مادرید نقش به سزایی ایفا کرد او در این فصل 36 گل در 54 مسابقه برای این تیم به ثمر رساند و همچنین چلسی می خواهد 3 بازیکن دیگر نیز ار اتلتیکو به استمفوربریج منتقل کند.

مورینیو همچنین قصد دارد که فیلیپه لوییز دفاع چپ و هافبک این تیم یعنی تیاگو را نیز به تیم خود منتقل کند و پس از حضور 3 ساله دروازه بان اتلتیک یعنی کورتویس که به طور قرضی در این تیم حضور داشت به چلسی باز خواهد گشت.

کوستا یکی از مهاجمان مورد اطمینان مورینیو برای فصل آینده شناخته می شود در طول 12 ماه گذشته سرمربی چلسی خوزه مورینیو از اینکه بازیکن گلزن در تیم خود ندارد به شدت ناراضی بود با وجود اینکه او در خط حمله تورس اتوو و دمبابا را در تیم خود داشت و همچین خوزه,رومئو لوکاکو را نیز به طور قرضی به اورتون منتقل کرده بود.

چلسی می خواهد بعد از اینکه قرارداد 32 میلیون پوندی کاستا امضا شده است فابرگاس را به خدمت بگیرد این بازیکن اسپانیایی بارسلونا با منچستر یونایتد آرسنال و منچستر سیتی نیز لینک است.بارسلونا برای بازیکن خود یعنی فابرگاس مبلغی حدود 30 میلیون پوند می خواهد.

۰ Comments