جایگزین مسیر

دی فری خروجش از فاینود را تائید کرد

by | خرداد , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مدافع 22 ساله هلندی که یکی از بهترین استعدادهای اروپا به شمار می اید اعلام کرد فصل اینده در تیم جدیدش بازی خواهد کرد.او که با کمک ون خال به پیراهن تیم ملی هلند رسیده است از اهداف ون خال برای منچستریونایتد می باشد.

او در گفتگوی خود با شبکه RTV درباره اینده ی خود گفت:

“من از تیم فاینورد جدا خواهم شد ولی هم اکنون درگیر بازی های ملی هستم و تمامی کارها را مدیر برنامه های من انجام می دهم و از جزئیات خبر ندارم.”

این شبکه مدعی شد به علت رابطه ی خوب دی فری با ون خال شانس یونایتد برای جذب او از همه تیمها بیشتر لست.تاتنهام و لیورپول دیگر مشتریان او هستند.البته این شبکه تاکید کرد در صورت توافق بین این مدافع و یونایتد این موضوع بعد از جام جهانی علنی خواهد شد.

لیورپول در این فصل علی رغم نتایج خوبش,60 گل دریافت کرد و راجرز در صدد برطرف کردن ضعف خط دفاع خود می باشد و از طرفی احتمال خوج ورتونگن از وایت هارت لین زیاد شده است و سران تاتنهام به دنبال جایگزینی برای او می باشند.

تمای خبرگزاری های جهان بارها اعلام کردند ون خال در صورتی که بازیکنان جوانی مانند دی فری را هم به خدمت بگیرد باز هم در صدد جذب ستارگان بزگ کی باشد و هواداران یونایتد نباید از این بابت نگران باشند.

 

 

۰ Comments