جایگزین مسیر

دی ماریا آخرین خرید یونایتد نیست

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستریونایتد بعد از پایان فصل بد خود با سر مربی گری مویس وعده ی تغییرات زیادی را داد و با اینکه عده ی کمی معتقد بودند سران یونایتد به وعده ی خود عمل می کنند اما آن ها در این امرر مصمم بودند و توانسته اند موفق باشند.

آن ها در اولین اقدام مربی بزرگی در دنیای فوتبال یعنی لوئیز ون خال را به خدمت گرفتند تا بتواند در برابر نامی به بزرگی سرالکس فرگوسن قد علم کند.

در ادامه آن ها برای خرید بازیکن اقدام کردند و در اولین اقدام هدف سال گذشته خود آندر هررا رو کی یکی از بهترین هافبک های لا لیگا بود را به خدمت گرفتند و روز بعد یکی از برترین جوانان اروپا در سمت چپ خط دفاعی یعنی لوک شاو را جذب کردند.

یونایتد مدت زیادی دیگر خریدی نداشت اما به نظر می آید روز های پایانی نقل و انتقالات را باید به نام یونایتد زد چرا که آن ها یکی از برترین بازیکنان جام جهانی یعنی مارکوس روخو را به خدمت گرفتند.

اما یونایتد مهم ترین نقل و انتقال اروپا را در این فصل انجام داد و توانست یکی از برترین بازیکنان جهان یعنی آنخل دی ماریا را از رئال مادرید به خدمت بگیرد.

اما ESPN معتقد است این پایان کار نیست و یونایتد برای خرید بازیکن همانگونه که مدیر اجرایی باشگاه گفته است هیچ محدودیتی ندارد و تاکنون 132  میلیون پوند بازیکن خریده است و می تواند همچنان بازیکن بخرد و وودوارد مدعی شد آن ها م توانند رکورد انتقال گرت بیل را بشکنند البته اگر نیاز باشد.

این سایت معتبر مدعی شد یونایتد یک تا سه خرید دیگر احتمال دارد انجام دهد و در همین حین بازیکنان زیادی تیم را ترک می کنند.

به نظر ی آید گلیزرها برای منافع خودشان هم که شده است دست به خرید بازیکن زده اند و نمی خواهند جایگاه خود را در اقتصاد دنیا از دست بدهند.از طرفی آن ها با اعتراض شدید از سوی هواداران رو به رو شدند و در صددد جلب رضایت آن ها می باشند.

۰ Comments