جایگزین مسیر

رئیس:حضور سرالکس هیچ تاثیری روی تیم ندارد

by | دی , ۲۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندیوید مویس می گوید حضور سرالکس فرگوسن در بازی ها یونایتد هیچ ربطی به نتیجه های تیم ندارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برخی از کارشناسان بر این باورند حضور الکس فرگوسن در بازی های یونایتد فشار زیادی را روی جانشین او دیوید مویس می گذارد ولی دیوید مویس می گوید این حرف ها همه دروغ و پوچ می باشد.

رئیس به MUTVگفت:این حرف ها که بین مردم در چند روز در مورد سرالکس می گویند همه حرف بی اساس می باشد مردم فقط ایده خود را دارند چون من هیچ توجه ای به حرف بقیه ندارم.

سرالکس فوق العاده می باشد او همیشه به من و تیم کمک می کند من زمانی که به او نیاز داشته باشم از او کمک می گیرم من بعد از بازی یک الی دو دقیقه با او به صحبت می پردازم من کسی را پیدا کرده ام که همیشه می توانم روی او حساب کنم.

سرالکس فرگوسن به همراه دو اسطوره باشگاه برایان رابسون و بابی چارلتون در بازی نیمه نهایی لیگ کاپ حضور داشتند که دوربین ها بارها تصویر آنها را نشان می داد اما این بازی با شکست یونایتد همراه بود.

مویس اضافه کرد: مردم همیشه در اطراف باشگاه می باشند…سربابی چارلتون برایان رابسون و بقیه اسطوره ها همیشه پشت باشگاه می باشند.

اما بعضی ها هم از مردم وجود دارند که می خواهند با حرف های بیهوده جو باشگاه را به هم ریخته و باشگاه را به حاشیه ببرند اما من هیچ مشکلی با حضور سرالکس فرگوسن در ورزشگاه ها ندارم.

۰ Comments