جایگزین مسیر

رئیس باشگاه مونپلیه:یونایتد برای زیدان جدید 100 میلیون خرج نمی کند

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانلورانت نیکولین رئیس باشگاه مونپلیه گفت منچستر یونایتد به دنبال رمی کابیا می باشد گرچه نیوکاسل تسلیم این رقم شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

کابیا توسط چند باشگاه اروپایی زیر نظر گرفته شده است این بازیکن جوان را به عنوان زیدان بعدی معرفی کرده اند نیکولین نیز اشاره کرده است که هر باشگاهی به دنبال این بازیکن می باشد باید 100 میلیون پوند هزینه کند.

این رقم یک بهانه می باشد چند وقت پیش در رسانه ها گفته شد این بازیکن با 15 میلیون پوند نیز به فروش می رسد بنا به گزارشات یک تیم لیگ برتری سخت به دنبال این بازیکن می باشد.

بنا به گزارشات نیوکاسل و منچستر یونایتد به دنبال این بازیکن جوان 23 ساله می باشند در حالی که گفته می شود آرسنال نیز به دنبال این بازیکن می باشد.

نیکولین اصرار دارد هنوز هیچ پیشنهادی از طرف یونایتد برای جذب این بازیکن نشده است اما نیوکاسل پیشنهاد هایی را برای این بازیکن داده است گرچه مونپلیه قصد فروش این بازیکن را تا تابستان ندارد.

نیکولین به میدی لیبره گفت:منچستر یونایتد هیچ پیشنهادی را برای این بازیکن به باشگاه نداده است.

اما نیوکاسل به نظر می رسد مشتری درجه یک این بازیکن به شمار بیایند اما من انتظار تایید این پیشنهاد ها را دارم اما این بازیکن تا ژوئن به هیچ باشگاهی نمی رود.

سرمربی مونپلیه رولاند کوربیس اعتراف کرد که از آینده او در باشگاه اطمینان دارد اما هیچ تضمینی نمی دهد که کابیا در باشگاه بماند.

او درباره کابیا گفت تصمیم با رئیس باشگاه می باشد اگر می خواهند که او را به فروش برسانند می توانند در ژانویه این کار را انجام بدهند او در ژانویه در دسترس خواهد بود.

نیوکاسل تیمی است که بازیکن های فرانسوی بسیاری را در سنت جیمز پارک دارد و این می تواند نظر این هافبک میانی تیم مونپلیه را به سوی آنها چلب ببرد.

منچستر یونایتد نیز انتظار می رود در نقل و انتقالات ژانویه فعال باشد پس از اینکه آنها چهارمین باخت خود را در خانه در مقابل سوانسی در جام حذفی متحمل شدند.

۰ Comments