جایگزین مسیر

رابین بازی برابر بایرلورکوزن را ازدست داد

by | آذر , ۵ , ۱۳۹۲

بازیکنان منچستریونایتد امروز عصر به آلمان سفر کردند تا برای بازی برابر بایرلورکوزن, آخرین مراحل آمادگی خود را در آلمان دنبال کنند. رابین فان پرسی مهاجم باتجربه یونایتد به همراه تیم به آلمان سفر نکرده است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب فردا شب خود در صدر گروه اول رقابت های لیگ قهرمانان قرار دارد و پیروزی در دیدار فردا شب صعود شیاطین سرخ به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را تضمین می کند.

در آستانه بازی, دیوید مویز با مصدومیت چندین بازیکن اصلی تیمش مواجه شده است. خبر خوب بازگشت رافائل و فیل جونز به تمرینات است. این دو در تمرینات صبح امروز شرکت داشتند و با بقیه بازیکنان به آلمان سفر کردند.

.

.

هر دو این مدافعان بازی یکشنبه شب یونایتد برابر کاردیف را به دلیل مصدومیت ازدست داده بودند, اما صبح امروز به طور کامل با دیگر بازیکنان تمرین کردند و می توانند در بازی چهارشنبه برابر بایرلورکوزن حضور داشته باشند.

با این حال, رابین فان پرسی که با مصدومیت کشاله ران دست و پنجه نرم می کند بازی یکشنبه گذشته برابر کاردیف را ازدست داد و امروز نیز نتوانست با تیم اصلی به تمرین بپردازد و به همین خاطر در منچستر باقی ماند تا روند بازیابی او از مصدومیت ادامه یابد.

خبر بد دیگر برای هواداران شیاطین سرخ ادامه غیبت کاپیتان تیم, نمانیا ویدیچ در بازی با بایرلورکوزن می باشد. این بازیکن صربی تمرینات سبکی امروز صبح انجام داد اما به اندازه کافی آماده بازی برابر بایرلورکوزن نیست و به همین خاطر بازی برابر لورکوزن را همانند رابین فان پرسی ازدست داد.

ماروان فلاینی نیز اگرچه در تمرینات امروز صبح شرکت داشت اما به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی گذشته یونایتد برابر سوسیداد نمی تواند شیاطین سرخ را در این بازی همراهی کند. درن فلتچر نیز در تمرینات امروز صبح شرکت داشت اما به دلیل قرارنگرفتن نامش در لیست بازیکنان لیگ قهرمانان نمی تواند برای یونایتد در این رقابت ها بازی کند.

با این شرایط دیوید مویز در غیاب هافبک باتجربه خود, مایکل کریک و ماروان فلاینی و درن فلتچر باید فکری به حال خط هافبک خود بکند.

.

شما چه ترکیبی را برای بازی فردا مناسب می بینید؟

۰ Comments