جایگزین مسیر

رافائل واران ، ستاره خط دفاعی یونایتد یا نیمکت نشین رئال مادرید ؟

by | دی , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران : وقتی رافائل واران یک استعداد ناشناخته در باشگاه خود ، لن فرانسه بود منچستریونایتد او را کشف کردند و حتی در سال 2011 به عقد قرارداد با او نیز بسیار نزدیک شدند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد و او سر از رئال مادرید در آورد .

در حال حاضر تیم منچستر یونایتد به شدت از نبود یک مدافع با کیفیت در مرکز خط دفاعی خود رنج می برد و طور یقین آن ها در بازار نقل و انتقلات به دنبال مدافعی با کیفیت خواهند بود ، بدون شک ون خال نیز مایل است تا مدافع با کیفیتی همچون واران را در ترکیب خود داشته باشد .

شنیده می شود در بازار نقل و انتقالات ژانویه رافائل یکی از معدود بازیکنان با کیفیتی است که در دسترس می باشد ، گفته ها حاکی از آن است که رئال مادرید حاضر است که اگر پیشنهاد قابل توجه ای بابت واران به آن ها برسد به مذاکره بنشیند و یونایتد نیز یکی از متعدد باشگاه هایی است که خواهان به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی است .

Raphaël_Varane_in_Real_Madrid

اینکه تا این چه اندازه این اخبار حقیقت دارد ، مشخص نیست و تنها باید منتظر نشست و دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد . اما بهترین توصیه به این بازیکن این است که نیم نگاهی به گذشته خود در مادرید و گزینه های پیش رو داشته باشد.

آنچلوتی که علاقه شدیدی به استفاده از راموس و پپه در قلب دفاعی خود دارد ، در این فصل تنها 4 بار رافائل واران در لالیگا را از ابتدا به بازی فرستاده است و در کل مدت حضورش در مادرید رافائل واران  تنها 12 بار در ترکیب ابتدایی او گنجانده شده است . که برای بازیکنی مستعد و جوان همچون واران این آمار به هیچ وجه خوب نیست.

البته شاید او مایل است تا در رقابت های اروپایی حاضر باشد و به این دلخوش باشد که شاید در آینده بتواند روزی جایگزین یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب کنونی تیمش شود  که البته با توجه به احتمال زیاد تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید او باز هم باید شاهد این روند نامناسب باشد .

او که در زمان مورینیو برای خود در ترکیب تیمش جایگاهی دست و پا کرده بود و مورینیو به ستایش از او می پرداخت حال به نظر می رسد سرمربی کنونی اش ، آنچلوتی اعتماد لازم را به او ندارد .

1234

اگرچه یونایتد این روزها به نسبت تیم مادریدی شرایط خوبی ندارد و در مسابقات اروپایی حاضر نیست اما بدون شک واران این احتمال جدایی از مادرید و انتقال به منچستر یونایتد را بررسی خواهد کرد که البته باید تمام جوانب این انتقال را تحت نظر داشته باشد . از شرایط کنونی اش در مادرید گرفته تا آینده ای که می تواند در اولترافورد داشته باشد.

او می تواند به جای انتظار کشیدن برای بازی در مادرید به قطعه ای کلیدی از پازل تیمی تاریخی با اهداف بزرگ تبدیل شود ، تیمی که بدون شک سال آینده در لیگ قهرمانان حاضر و دنبال قهرمانی در آن خواهد بود . حال باید منتظر بود که آیا او ترجیح می دهد هر هفته در ترکیب یونایتد حضور داشته باشد یا به روی نیمکت رئال مادرید بنشیند و انتظار بازی کردن را بکشد؟

۰ Comments