جایگزین مسیر

رانیری: خوزه مورینیو می تواند سرالکس جدید منچستر یونایتد باشد

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۵

رانیری: خوزه مورینیو می تواند سرالکس جدید منچستر یونایتد باشد

پایگاه هواداران منچستر یونایتدبنا به گفته های کلودیو رانیری , خوزه مورینیو می تواند به سرالکس فرگوسن جدید منچستر یونایتد تبدیل شود و همچنین او می گوید شانس لستر سیتی برای قهرمانی ۶۰۰۰/۱ می باشد.

رانیری و شاگردانش در فصل گذشته از شانس ۵۰۰۰/۱ درصدی خود برای قهرمانی استفاده کردند و در تاریخ ۱۳۲ ساله لستر ستی این اولین لیگ برتری بود که تصاحب می شد.

رانیری در یک مصاحبه اختصاصی با Gazzetta dello Sport گفت:

مورینیو می تواند فرگوسن جدید باشد.او ۲۶ سال در تیم باقی نخواهد ماند اما او با افتخار تیم را ترک خواهد کرد.آنتونیو ( کنته ) و چلسی برای هم ساخته شده اند.گواردیولا به نظر می رسد در تیم درستی حضور دارد.

او درباره هدف های لستر برای فصل جدید گفت:

کار درست این می باشد که از آغاز وظیفه خود را انجام دهیم.ما افتخاری کسب کردیم که منحصر به فرد بود اما اکنون در زمان دیگری حضور داریم.اگر در فصل گذشته ما شانس قهرمانی مان ۵۰۰۰/۱ بود اکنون ۶۰۰۰/۱ می باشد.هدف ما در ابندا کسب ۴۰ امتیاز می باشد تا بقای مان به خطر نیوفتد سپس این هدف را بالاتر می بریم تا در بین ۱۰ تیم حضور پیدا کنیم و اینکه بتوانیم با تلاش در جایگاهی قرار بگیریم که به لیگ اروپا یا لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم و شاید کسب یک جام از بین پنج جام ممکن کار ما را به اتمام برساند.

۰ Comments