جایگزین مسیر

رایان گیگــز از شرایط منچستریونایتــد راضــی است

by | دی , ۸ , ۱۳۹۱

رایان گیگز می گوید که شیاطین سرخ از روندی که تا کنون در این فصل داشته اند خوشحال هستند با وجود اینکه همواره برای گل نخوردن تلاش کرده اند.

مردان سر الکس فقط در چهار بازی از 27 بازی خود در این فصل گل نخورده اند و فرصت های بی شماری برای کسب حداکثر امتیاز در هر بازی داشته اند. خوشبختانه، گل های فراوانی که یونایتد دریافت کرده است، هنوز برای آنان دردسر ساز نشده است و آنها در صدر جدول لیگ برتر هستند و هفت امتیاز بیشتر از منچستر سیتی نزدیکترین رقیب خود دارند.

رایان گیگز هافبک کهنه کار شیاطین سرخ به ManUtd.com گفت:

” البته، همیشه چیزهایی وجود دارد که شما می توانید آن را بهبود ببخشید، اما در حال حاضر ما نمی توانیم خیلی از مکانی که در آن هستیم شکایت کنیم. من فکر می کنم که ما باید خوشحال باشیم، ما اکنون در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان هستیم و در لیگ هم در یک موقعیت مطمئن  هستیم. ما کلین شیت های بسیاری نداشتیم و (کلین شیت) آن چیزی است که همه ی ما می خواهیم. اما نمی توانیم به خاطر جایی که در حال حاضر در آن قرار داریم، شکایتی کنیم.ما در حال حاضر در صدر لیگ برتر هستیم و فاصله ی قابل توجهی با منچسترسیتی داریم. ”

بازیکن ولزی یونایتد اضافه کرد: ” این تیم بسیار خوبی برای بازی است.اضافه شدن رابین ون پرسی، به پست مهاجم وسط ما کمک زیادی کرده است. در حال حاضر مهاجمانی مانند رونی،چیچاریتو و ولبک را داریم.ما گزینه های زیادی داریم و مربی می تواند تغییرات زیادی در خط حمله انجام دهد. ”

” ما همیشه می دانیم که شانس های بسیاری به دست می آوریم و بسیار دشوار خواهد بود که  این روند ما متوقف شود. من فکر می کنم که (این گونه) بوده است. “

۰ Comments