جایگزین مسیر

رسمی:بورثویک جکسون به صورت قرضی به وولورهمتون پیوست

by | شهریور , ۴ , ۱۳۹۵

رسمی:بورثویک جکسون به صورت قرضی به وولورهمتون پیوست

پایگاه هواداران منچستر یونایتدبازیکن با استعداد منچستر یونایتد یعنی کامرون بورثویک جکسون برای یک فصل قرضی به تیم وولورهمتون که در رقابت های چمپیونشیپ حضور دارد ملحق شده است.

بازیکن آکادمی منچستر یونایتد توانست اولین بازی رسمی خود را برای تیم اصلی در فصل گذشته به انجام برساند و این بازی در نوامبر در برابر وست برومیچ انجام شد و همچنین وی در فصل گذشته توانست در ۱۴ بازی در پست مدافع کناری برای منچستر یونایتد به میدان برود.

در جشن باشگاه که به مناسبت انتخاب بهترین ها در ماه می برگزار شد جکسون توانست بهترین بازیکن زیر ۲۱ ساله های منچستر یونایتد لقب گیرد.او یکی از مهره های کلیدی وارن جویس در موفقیت فصل گذشته به شمار می رود و پس از آن این بازیکن ۱۹ ساله قراردادش را تا سال ۲۰۲۰ با باشگاه تمدید کرد.

او در لیگ زیر ۲۱ ساله های ۲۰۱۶/۱۷ نیز در دو بازی به میدان رفت که یکی از این بازی ها در برابر لستر بود و حال این بازیکن باید برای پیشرفت خود زیر نظر والتر زنگا کار کند تا تجربه کافی به دست آورد.

در فصل جدید وولورهمتون در چهار بازی توانسته است دو پیروزی و دو تساوی به دست آورد و همچنین در دربی توانستند با نتیجه ۳-۱ در برابر برمینگهام به پیروزی دست پیدا کنند.

۰ Comments