جایگزین مسیر

رسمی: فاکوندو پییستری به منچستریونایتد پیوست

by | مهر , ۱۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – باشگاه منچستریونایتد خوشحال است که اعلام کند فاکوندو پییستری را از اتلتیکو پنارول با قراردادی پنج ساله با تمدید خودکار یک فصل بیشتر به خدمت گرفته است.

این بازیکن ۱۸ ساله ۳۷ بازی در تیم باشگاهی خود در اروگوئه به میدان رفته است.

فاکوندو پییستری گفت:

انتقال به باشگاهی با تاریخچه منچستریونایتد رویایی بود که به حقیقت پیوسته است. من چیزهای زیادی در پنارول آموخته‌ام و می‌خواهم از آن‌ها به خاطر کارهایی که برای من انجام داده‌اند تشکر کنم. داشتن اعتماد به نفس مربی احساس فوق‌العاده‌ای است و من می‌دانم کار کردن با او باعث پیشرفت من خواهد بود.

من وارد یک تیم با بازیکنان عالی می‌شوم که هر روز از آن‌ها یاد خواهم گرفت. همه می‌دانند که منچستریونایتد باشگاهی است که به بازیکنان جوان فرصت می‌دهد و آماده هستم که هر روز سخت کار کنم تا شانسی به دست آورم که خود را در انگلیس ثابت کنم.

اوله گونر سولسشر گفت:

استعدادیاب‌های ما فاکوندو را برای مدت طولاتی دنبال می‌کنند و معتقدیم که او برای طولانی مدت یک استعداد واقعی خواهد بود. در حالی که می‌دانیم برای سازگاری در لیگ انگلیس نیاز به زمان است، او می‌تواند با سرعت و توانایی‌هایش حریف را شکست بدهد.

فاکوندو از سطح عالی برای پیشرفت در منچستریونایتد برخوردار است و از تمام خصوصیات فنی و ذهنیات عالی برای موفقیت در اینجا برخوردار است تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود. همه ما مشتاقانه منتظر همکاری با او هستیم تا به او کمک کنیم تا توانایی‌هایش را برای سالیان آینده نشان بدهد.

۰ Comments